Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/798
Title: Педагогічні технології як умова розкриття потенціалу гуманітарних дисциплін
Other Titles: Педагогические технологии как условие развития потенциала гуманитарных дисциплин
Pedagogical technology as a condition for unleashing the potential of the humanitarity disciplines
Authors: Бондаревич, Ірина Миколаївна
Бондаревич, Ирина Николаевна
Bondarevych, Iryna M.
Keywords: процес виховання
криза сучасної системи освіти
виховання/самовиховання особистості
психолого-педагогічні цілі викладання гуманітарних дисциплін
process of education
the crisis of the modern system of education
knowledge transfer education / self- identity
psychological and educational purposes of teaching humanities
процесс воспитания
кризис современной системы образования
воспитание/ самовоспитание личности
психолого-педагогические цели преподавания гуманитарных дисциплин
Issue Date: 2014
Publisher: Запорізька державна інженерна академія
Abstract: UK: У статті аналізуються причини кризового стану сучасної освіти. Доводиться, що передача знань, як провідна функція сучасної української освіти, не відповідає її новій стратегічній меті – вихованню особистості. На прикладі викладання курсу «Філософії» досліджується питання вивільнення потенціалу гуманітарних дисциплін на користь особистісному зростанню викладача і студента. EN: The article presents an analysis of the causes of crisis modern education. It is proved that the transfer of knowledge as the leading function of modern Ukrainian education does not match its new strategic objective - the education of the individual. On an example of teaching the course "Philosophy " explores the question of the release humanities potential for personal growth of a teacher and a student. RU: В статье исследуются причины кризисного состояния современного образования. Доказано, что ведущая функция современной украинской системы образования не соответствует изменившейся стратегической цели – воспитанию личности. Школьные программы и учебные программы в ВУЗах по содержанию ориентированы на передачу знаний. При этом проблемы личностного роста являются производными, рассматриваются в качестве последствий, в лучшем случае, параллельно учебному процессу. На примере преподавания курса «Философии» исследуется потенциал гуманитарных дисциплин для реализации личностного роста преподавателя и студента.
Description: Бондаревич, І. М. Педагогічні технології як умова розкриття потенціалу гуманітарних дисциплін [Текст] / І. М. Бондаревич // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Збірник наукових праць / Гол. ред.. В.Г.Воронкова. – Вип.58. – Запоріжжя: Вид-во ЗДІА, 2014 – 286с. – С.117–127.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/798
ISSN: 2072-1692
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarevych_Pedagogical_technology.pdfНаукова стаття257.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.