Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/633
Title: Релігійна мораль і бізнес
Other Titles: Религиозная мораль и бизнес
Religious morality and business
Authors: Головко, Любов Василівна
Головко, Любовь Васильевна
Holovko, Lyubov V.
Keywords: бізнес
Бог
буддизм
етика
мораль
католицизм
православ’я
протестантизм
релігія
God
Buddhis
ethic
morality
Catholicism
Orthodoxy
Protestantism
religion
бизнес
этика
православие
Issue Date: 2011
Publisher: Запорізька державна інженерна академія
Abstract: UK: Розкривається сутність теорії філософії ризику як системи знань і сукупності відносин, що грунтуються на філософському підході до ризику, розглядаються питання, які касаються історичного аспекту проблеми філософії ризику, виявляються контури цілісної системи теорії ризику, що складається з об'єктивної (раціональної) і суб'єктивної (ірраціональної) складових, а також їх гармонійного поєднання при прийнятті рішення, пов'язаного з ризиком. В час панування ринкових відносин у більшості країн світу ставлення християнських церков та їх проповідників до бізнесу докорінно змінилося. У всьому світі християни втягнуті в бізнес і проявляють у цьому чималу активність. Етика покірливості і страждання поступаєтьс яетиці активної дії, творчості. С цієї точки зору в статті розглядаються питання, які стосуються виправдовування і заохочення людини до активності, яка обумовлена високими релігійно–етичними мотивами; аналізується роль релігії як чинника, здатного забезпечувати етичний вимір науково – технічного, соціального прогресу, виконувати духовно–моральну функцію; розглядаються особливості моральних концепцій різних релігій відносно підприємництва, бізнесу. EN: Christians all over the world are engaged in business and show in it the activity. Therefore ethics of humility and travail give up the place to ethics of activity and creativity.From this point of view in article questions which justifyings and encouragements of the person to activity which is caused by high religious both ethical ideals and motives are examined: the role of religion as factor capable to provide ethical measurement of scientific and technical, social progress is analyzed, carries out spiritually-moral functions; features of moral concepts of different religions concerning business are examined. RU: Во время господства рыночных отношений в большинстве стран мира отношение христианских церквей и их проповедников к бизнесу коренным образом изменилось. Во всем мире христиане вовлечены в бизнес и проявляют в нем значительную активность. Этика покорности и страдания уступает этике активного действия, творчества.С этой точки зрения в статье рассматриваются вопросы, касающиеся оправдания и поощрения человека к активности, обусловленной высокими религиозно-этическими мотивами; анализируется роль религии как фактора, способного обеспечивать этическое измерение научно-технического, социального прогресса, выполнять духовно-моральную функцию; рассматриваются особенности моральных концепций разных религий относительно предпринимательства, бизнеса.
Description: Головко, Л.В. Релігійна мораль і бізнес [Текст] / Л.В. Головко // Гуманітарний вісник ЗДІА. – Запоріжжя. – 2011. – № 44. – С. 134–138.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/633
ISSN: 2072-1692
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holovko_Religious_morality.pdfНаукова стаття256.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.