Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5886
Title: Перспективи дослідження англомовного економічного дискурсу в контексті когнітивно-прагматичного підходу
Other Titles: Prospects of English Economic Discourse Studies in the Cognitive-Pragmatic Paradigm.
Перспективы исследования англоязычного экономического дискурса в контексте когнитивно-прагматического подхода
Authors: Лут, Катерина Анатоліївна
Lut, Kateryna A.
Лут, Екатерина Анатольевна
Keywords: cognitive-pragmatic paradigm
economic discourse
interpretant
inference
expansionism
Когнітивно-прагматична парадигма
Економічний дискурс
інтерпретанта
інференція
експансіонізм
когнитивно-прагматическая парадигма,
экономический дискурс
интерпретанта
инференция
экспансионизм
Issue Date: 2012
Publisher: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки
Abstract: UK: Стаття присвячена вивченню перспектив дослідження англомовного економічного дискурсу у межах когнітивно-прагматичного підходу. Визначаються переваги синтезу двох парадигм для дослідження даного типу дискурсу EN: The article is dedicated to the problem of English economic discourse studies in the cognitive-pragmatic paradigm. The advantages of a combined approach to discourse studies are distinguished RU: Статья посвящена изучению перспектив исследования англоязычного экономического дискурса в свете когнитивно-прагматического подхода. Определяются преимущества синтеза двух парадигм при исследовании данного типа дискурса
Description: Лут К. А. Перспективи дослідження англомовного економічного дискурсу в контексті когнітивно-прагматичного підходу / К. А. Лут// Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. - 2012. - № 23. - С. 182-186
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5886
Appears in Collections:Наукові статті кафедри ІФ та П

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lut.pdfНаукова стаття1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.