Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3960
Title: Робоча програма навчальної дисципліни «Філософія» для бакалаврів, що навчаються за освітньою програмою (економіка агропромислових формувань, спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Other Titles: Work program of the discipline «Philosophy» for the bachelors of training accordingto educational and professional program of economics of agro-industrial formations on specialty 076 Entrepreneurship, trade and exchange activity
Рабочая программа учебной дисциплины «Философия» для бакалавров, обучающихся по образовательной программе экономика агропромышленных формирований по специальности 076 Предпринимательство, торговля и биржевая деятельность
Authors: Бондаревич, Ірина Миколаївна
Bondarevych, Iryna M.
Бондаревич, Ирина Николаевна
Keywords: специфіка філософського осягнення світу
історія філософії (Схід, Захід)
ідеї, теорії, проблеми сучасної світової філософії
specificity of philosophical understanding of the world
history of philosophy (East, West)
ideas, theories and problems of the modern world philosophy
специфика философского осмысления мира
история философии (Восток, Запад)
идеи, теории, проблемы современной мировой философии
Issue Date: 2018
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.
Description: Робоча програма навчальної дисципліни «Філософія» для бакалаврів, що навчаються за освітньою програмою (спеціалізація) економіка агропромислових формувань,спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність ЗНТУ, 2018 - 13 с.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3960
Appears in Collections:Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarevych_Work_program.pdfРобоча програма324.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.