Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3494
Title: Робоча програма навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» (з підготовки магістрів за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітня програма "Маркетинг")
Other Titles: Work program of the discipline "Social responsibility" (of Masters’ Training according to educational and professional program "Marketing" on specialty 075 "Marketing")гістрів за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітня програма "Маркетинг")
Рабочая программа учебной дисциплины «Социальная ответственность» (подготовки магистров по специальности 075 "Маркетинг", образовательная программа "Маркетинг")
Authors: Бондаренко, Ольга Валеріївна
Bondarenko, Olha V.
Бондаренко, Ольга Валериевна
Keywords: соціальна відповідальність (бізнесу)
концепція сталого розвитку
корпоративна соціальна відповідальність
соціальні, економічні, екологічні аспекти
соціальне партнерство
моніторинг корпоративної соціальної відповідальності
міжнародні стандарти та ініціативи у сфері соціальної відповідальності
стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності в Україні
social responsibility (of business)
concept of sustainable development
corporate social responsibility (CSR)
social, economic and ecological aspects
social partnership
CSR monitoring
international standards and initiatives in the field of social responsibility
strategic directions of development of social responsibility in Ukraine
социальная ответственность (бизнеса)
концепция устойчивого развития
корпоративная социальная ответственность
социальные, экономические, экологические аспекты
социальное партнёрство
мониторинг корпоративной социальной ответственности
международные стандарты и инициативы в сфере социальной ответственности
стратегические направления развития социальной ответственности в Украине
Issue Date: 2018
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Социальная ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-экономической мысли, с разнообразием социальной проблематики современного бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Социальная ответственность» является формирование у студентов фундаментальных знаний по теории и практике социальной ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.
Description: Робоча програма навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» (з підготовки магістрів за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітня програма "Маркетинг") / укладач О. В. Бондаренко – Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. – 15 с.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3494
Appears in Collections:Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarenko_Work_program.pdfРобоча програма394.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.