Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/995
Title: Маркетингові дослідження регіонального управління нерухомістю
Other Titles: Маркетинговые исследования регионального управления недвижимостью
Market research regional property management
Authors: Шарова, Світлана Василівна
Шарова, Светлана Васильевна
Sharova, Svitlana V.
Keywords: marketing
real estate
toolkit
consumers
region
competitiveness
investment promotion
potential
маркетинг
нерухоме майно
інструментарії
споживачі
регіон
конкурентоспроможність
інвестиційне просування
потенціал
маркетинг
недвижимое имущество
инструментарии
потребители
регион
конкурентоспособность
инвестиционное продвижение
потенциал
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський політехнічний інститут
Abstract: UK: В статті розглянуто маркетингову діяльність на ринку нерухомості, що виступає надійним інструментарієм розробки стратегії і тактики регіональних перетворень. EN: The paper scrutinizes marketing activity on the real estate market, that appears the reliable set of instruments of strategy and tactics of regional transformations. EN: В статье рассмотрены маркетинговую деятельность на рынке недвижимости, выступает надежным инструментарием разработки стратегии и тактики региональных преобразований.
Description: Шарова С. В. Маркетингові дослідження регіонального управління нерухомістю / С. В. Шарова / Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Збірник наукових праць. Тематичний випуск : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ «ХПІ». - 2010. - № 8. - С. 209-215.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/995
Appears in Collections:Наукові статті кафедри ФБС та С

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sharova_Market_research.PDFНаукова стаття545.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.