Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6542
Title: Моделювання прогнозу обсягу продажів торгівельного підприємства з урахуванням сезонності
Other Titles: Modeling a trading company’s sales prediction based on seasonality
Моделирование прогноза объема продаж торгового предприятия с учетом сезонности
Authors: Шевчук, Марк Валерійович
Schevchuk, Mark V.
Шевчук, Марк Валериевич
Keywords: часові ряди
ковзна середня
згладжування
сезонність продажів
прогнозування продажів
модель Хольта-Вінтерса
time series
moving average
smoothing
seasonality of sales
sales forecasting
Holt-Winters model
временные ряды
скользящее среднее
сглаживание
сезонность продаж
сезонность продаж
модель Хольта-Винтерса
Issue Date: 2019
Publisher: Національний університет "Запорізька політехніка"
Abstract: UK: У магістерській роботі проведено аналіз наукової літератури, яка охоплює напрямок дослідження даної роботи. Проаналізовані обсяги продажів підприємства гуртової торгівлі по групах товарів та структурним підрозділам. Досліджені відомі методи прогнозування продажів та обрано метод, який є найбільш ефективним для розв’язання поставленої задачі. В даній науковій роботі представлена методика аналізу часових рядів, для ефективної побудови прогнозу з урахуванням сезонності. EN: The master's dissertation conducted analysis of science literature, which covers the direction of research of this work. The volume of sales of the wholesale trade enterprise by product groups and divisions is analyzed. The known sales forecasting methods are explored and the method that is most effective for solving the task is selected. This scientific work presents a method of time series analysis to effectively build a forecast based on seasonality. RU: В магистерской работе проведен анализ научной литературы, охватывающей направление исследования данной работы. Проанализированы объемы продаж предприятия оптовой торговли по группам товаров и структурным подразделениям. Исследованы известные методы прогнозирования продаж и выбран метод, который является наиболее эффективным для решения поставленной задачи. В данной научной работе представлена методика анализа временных рядов, для эффективного построения прогноза с учетом сезонности.
Description: Шевчук М. В. Моделювання прогнозу обсягу продажів торгівельного підприємства з урахуванням сезонності / М. В. Шевчук. - Запоріжжя, 2019. – 108 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6542
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри САіОМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Schevchuk.pdfМагістерська робота1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.