Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛежнюк, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorLezhniuk, Victoria-
dc.contributor.authorЛежнюк, Виктория Викторовна-
dc.date.accessioned2020-02-03T08:24:40Z-
dc.date.available2020-02-03T08:24:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5390-
dc.descriptionЛежнюк В.В Особливості функціонування бізнес-середовища Італії : дипломна магістерська робота за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» / В.В. Лежнюк. - Запоріжжя : НУЗП, 2019. – 146 c.uk
dc.description.abstractUK:У магістерській роботі визначено сутність поняття «бізнес-середовище» та класифіковано його основні види. Показано місце Італії в міжнародному бізнесі. Проаналізовано структуру бізнес-середовища Італії в умовах посилення глобалізаційних процесів. Досліджено торговельно-економічні, політичні, правові, соціальні та інші зв’язки Італії з провідними країнами світу. Обгрунтовано необхідність побудови й поглиблення співробітництва між країнами на якісно новому рівні. Визначено перспективи розвитку бізнес-середовища Італії з урахуванням сучасних торговельно-економічних інтересів. EN: The essence of the concept "business environment" is defined and its main types are classified. Shows Italy's place in international business. The structure of the business environment of Italy in the context of increasing globalization processes is analyzed. It explores Italy's trade, economic, political, legal, social and other links with the world's leading countries. The necessity to build and deepen cooperation between the countries at a new level is substantiated. Prospects of development of business environment of Italy are considered taking into account modern trade and economic interests. RU: Определена сущность понятия «бизнес-среда» и классифицированы его основные виды. Показано место Италии в международном бизнесе. Проанализирована структура бизнес-среды Италии в условиях усиления глобализационных процессов. Исследованы торгово-экономические, политические, правовые, социальные и другие связи Италии с ведущими странами мира. Обоснована необходимость построения и углубления сотрудничества между странами на качественно новом уровне. Определены перспективы развития бизнес-среды Италии с учетом современных торгово-экономических интересов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний університет «Запорізька політехніка»uk
dc.subjectbusiness environmentuk
dc.subjecthappy planet indexuk
dc.subjectbusiness indexuk
dc.subjectcompetitiveness indexuk
dc.subjectinternational economic relationsuk
dc.subjectбізнес-середовищеuk
dc.subjectіндекс щасливої планетиuk
dc.subjectіндекс ведення бізнесуuk
dc.subjectіндекс конкурентоспроможностіuk
dc.subjectміжнародні економічні відносиниuk
dc.subjectбизнес-средаuk
dc.subjectиндекс счастливой планетыuk
dc.subjectиндекс ведения бизнесаuk
dc.subjectиндекс конкурентоспособностиuk
dc.subjectмеждународные экономические отношенияuk
dc.titleОсобливості функціонування бізнес-середовища Італіїuk
dc.title.alternativeFeatures of the functioning of the business environment of Italyuk
dc.title.alternativeОсобенности функционирования бизнес-среды Италииuk
dc.typeMaster thesisuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри МЕВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom_Lezhniuk_2019.pdfМагістерська робота450.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.