Методичні рекомендації та теми контрольних робіт з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів другого магістерського рівня освіти галузі знань 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносини, заочної форми навчання
Loading...
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Запорізький національний технічний університет
Abstract
UK: Методичні рекомендації та теми контрольних робіт з дисципліни «Міжнародний маркетинг»
EN: Methodical recommendations and themes of control works on discipline "International marketing"
RU: Методические рекомендации и темы контрольных работ по дисциплине «Международный маркетинг»
Description
Методичні рекомендації та теми контрольних робіт з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів другого магістерського рівня освіти галузі знань 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносини, заочної форми навчання / уклад.: Н. М. Павлішина – Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. − 22 с.
Keywords
міжнародний маркетинг, маркетинове середовище, сегментація ринку, комплекс маркетингу, просування в міжнародному маркетингу, international marketing, marketing environment, market segmentation, marketing complex, promotion in international marketing, международный маркетинг, маркетинговая среда, сегментация рынка, комплекс маркетинга, продвижение в межнародном маркетинге