Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4183
Title: | Застосування технології доповненої та віртуальної реальностей в освітньому процесі |
Other Titles: | Using technology of augmented and virtual reality in the educational process |
Authors: | Шило, Галина Миколаївна Фурманова, Наталія Іванівна Костяной, Павло Андрійович Shilo, Galina N. Furmanova, Nataliya I. Kostianoi, Pavlo A. Шило, Галина Николаевна Фурманова, Наталия Ивановна |
Keywords: | доповнена реальність віртуальна реальність освіта освітні технології гейміфікація освіти augmented reality virtual reality education educational technology gamification of education дополненная реальность виртуальная реальность образование образовательные технологии геймификация образования |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Запорізький національний технічний університет |
Abstract: | UK: Запропоновано застосування технологій доповненої та віртуальної реальності для підвищення рівня засвоєння інформації студентами. EN: A use of technology augmented and virtual reality to enhance the assimilation of information by students is proposed. RU: Предложено применение технологий дополненной и виртуальной реальности для повышения уровня усвоения информации студентами. |
Description: | Г. М. Шило. Застосування технології доповненої та віртуальної реальностей в освітньому процесі / Г. М. Шило, Н. І. Фурманова, П. А. Костяной // Сучасні проблеми і досягнення в галузі радіотехніки, телекомунікацій та інформаційних технологій: Тези доповідей IХ Міжнародної науково-практичної конференції (03–05 жовтня 2018 р., м. Запоріжжя) [Електронний ресурс] / Редкол.: Д. М. Піза, С. В. Морщавка. Електрон. дані. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. – C. 198-199. |
URI: | http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4183 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри ІТЕЗ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shilo_Using_technology.pdf | Наукова стаття | 272.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.