Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4025
Title: Стратегічне маркетингове управління лояльністю споживачів
Other Titles: Strategic marketing management of consumer loyalty
Стратегическое маркетинговое управление лояльностью потребителей
Authors: Безверха, Вероніка Олегівна
Bezverkha, Veronika O.
Безверхая, Вероника Олеговна
Keywords: master thesis
marketing strategy
summary
customer loyalty
магістерська робота
стратегія маркетингу
анотація
лояльність споживача
магистерская работа
стратегия маркетинга
аннотация
лояльность потребителя
Issue Date: 2018
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з визначенням сутності, формуванням та оцінкою ефективності стратегічного маркетингового управління лояльністю споживачів Здійснено аналіз програм лояльністі ТОВ «Книгарня «Є»» та оцінено їх ефективність. Досліджено цільовий сегмент ТОВ «Книгарня «Є»». Надано пропозиції щодо впровадження стратегічного маркетингового управління лояльністю споживачів для ТОВ «Книгарня «Є»». EN: The paper deals with a range of issues related to the definition of the essence, the formation and evaluation of the effectiveness of strategic marketing management customer loyalty The analysis of the loyalty programs of "Bookmaker" E "Ltd. was evaluated and their effectiveness was evaluated. The target segment of LLC "Bookstore" E "is investigated. The proposals on implementation of strategic marketing management for consumer loyalty for «Knigarnya «Ye»» Ltd. are presented. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с определением сущности, формированием и оценкой эффективности стратегического маркетингового управления лояльностью потребителей. Осуществлен анализ программ лояльности ООО «Книгарня «Е»» и проведена оценка их эффективности. Исследован целевой сегмент ООО «Книгарня «Е»». Даны предложения по внедрению стратегического маркетингового управления лояльностью потребителей для ООО «Книгарня «Е»».
Description: Безверха В. О. «Стратегічне маркетингове управління лояльністю споживачів». Дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» / В. О.Безверха - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018 – 119 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4025
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bezverkha _Strategic.pdfМагістерська робота988.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.