Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3540
Title: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг»
Other Titles: Methodical reference for making the course paper on the discipline «Marketing pricing» for applicants of higher education in the field of knowledge 07 Management and administration of the specialty 075 «Marketing»
Методические указания для выполнения курсовой работы по дисциплине «Маркетинговое ценообразование» для соискателей высшего образования отрасли знаний 07 Управление и администрирование специальности 075 «Маркетинг»
Authors: Соколова, Юлія Олександрівна
Sokolova, Yuliya O.
Соколова, Юлия Александровна
Keywords: маркетингове ціноутворення
ціна
чинники ціноутворення
цінова політика
цінова стратегія
склад ціни
структура ціни
ринок
галузь
цінова конкуренція
нецінова конкуренція
витрати
методи
державне регулювання цін
marketing pricing
price
pricing factors
price policy
price strategy
price structure
market
branch
price competition
non price competition
expenses
methods
state regulation of prices
маркетинговое ценообразование
цена
факторы ценообразования
ценовая политика
ценовая стратегия
состав цены
структура цены
рынок
отрасль
ценовая конкуренция
неценовая конкуренция
затраты
методы
государственное регулирование цен
Issue Date: 2018
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Description: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. к.е.н., доцент Ю. О. Соколова. - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. - 38 с.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3540
Appears in Collections:Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M06714.pdfМетодичні вказівки615.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.