Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2724
Title: Формування корпоративного бренду ІТ-підприємства
Other Titles: Corporate brand formation of the IT enterprise
Формирование корпоративного бренда ІТ-предприятия
Authors: Парій, Марія Олегівна
Parii, Mariia О.
Парий, Мария Олеговна
Keywords: master thesis
corporate brand
summary
brandbook
магістерська робота
корпоративний бренд
анотація
брендбук
магистерская работа
корпоративный бренд
аннотация
брендбук
Issue Date: 2017
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: У роботі розкрито теоретико-методичні основи, проаналізовано передумови та особливості, розроблено рекомендації щодо формування корпоративного бренду ТОВ «ІНКОД 2015» на ринку інформаційних технологій. Запропоновано авторське визначення структури корпоративного бренду ІТ-підприємства та розроблено комплекс заходів комунікаційної політики для ринку інформаційних технологій. EN: The theoretical and methodical foundations are analyzed, the preconditions and features are analyzed, recommendations for the formation of the corporate brand of INCOD 2015 LLC in the market of information technologies are developed. The author's definition of the structure of the corporate brand of the IT enterprise is proposed and a set of communication policy measures for the information technology market is developed. RU: В работе раскрыты теоретико-методические основы, проанализированы предпосылки и особенности, разработаны рекомендации по формированию корпоративного бренда ООО «ИНКОД 2015» на рынке информационных технологий. Предложено авторское определение структуры корпоративного бренда IТ-предприятия и разработан комплекс маркетинговых коммуникаций для рынка информационных технологий.
Description: Парій М. О. Формування корпоративного бренду ІТ-підприємства : дипломна магістерська робота : 075 «Маркетинг» / М. О. Парій - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 125 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2724
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parii_Corporate_brand_formation.pdfМагістерська робота2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.