Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2329
Title: | Автомобільний транспорт Запорізької області: статистична оцінка та проблеми розвитку |
Other Titles: | Motor transport of the Zaporozhia area: statistical estimation and problems of development Автомобильный транспорт Запорожской области: статистическая оценка и проблемы развития |
Authors: | Фатюха, Наталія Георгіївна Fatiukha, Nataliya G. Фатюха, Наталия Георгиевна |
Keywords: | автомобільний транспорт вантажні перевезення пасажирські перевезення юридичні особи фізичні особи road transport freight transportation passenger transportation entities individuals автомобильный транспорт грузовые перевозки пассажирские перевозки юридические лица физические лица |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Запорізький національний технічний університет |
Abstract: | UK: Проведено аналіз розвитку автомобільного транспорту Запорізької області за 2012-2015 рр. та обґрунтовані шляхи та засоби розв’язання проблеми. EN: The analysis of development of motor transport of Zaporizhzhya region for 2012-2015 is carried out. and grounded ways and means of solving the problem. RU: Проведен анализ развития автомобильного транспорта Запорожской области за 2012-2015 годы и обоснованы пути и средства решения проблемы. |
Description: | Фатюха Н. Г. Автомобільний транспорт Запорізької області: статистична оцінка та проблеми розвитку / Н. Г. Фатюха / Особливості економічних реформ в Україні, пов’язаних з вимогами Євроінтеграції : монографія за ред. С. В. Шарової, Н. М. Левченко ; М – во освіти і науки України ; Запор. нац. техн. ун – т. – Запоріжжя : СТАТУС, - C. 215-228. |
URI: | http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2329 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри ФБС та С |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fatiukha_Motor_transport.PDF | Наукова стаття | 347.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.