Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1810
Title: New Teaching Approaches in Technology. Part 1. New teaching approaches in engineering
Other Titles: Нові підходи к викладанню технічних дисциплін. Частина 1. Нові підходи викладанням інженерних дисциплін
Новые подходы преподавания технических дисциплин. Часть 1. Новые подходы преподавания инженерных дисциплин
Authors: Tabunshchyk, Galyna V.
Табунщик, Галина Володимирівна
Табунщик, Галина Владимировна
Arras, Peter
Kolot, Yelizaveta
Kozik, Tomáš
Kultan, Jaroslav
Kuna, Peter
Ölvecký, Miroslav
Poljovka, Peter
Vaněček, David
Keywords: вища освіта
якість
віддалені лабораторії
e-learning
high education
quality
remote laboratories
высшее образование
качество
удаленные лаборатории
Issue Date: 2017
Publisher: Constantine the Philosopher University in Nitra
Abstract: UK: Монографія «Нові підходи до викладання інженерних дисциплін» є результатом виконання проекту Tempus DesIRE під назвою Development of Embedded System Courses with Implementation of Innovative Virtual Approaches for Integration of Research, Education and Production in UA, GE, AM. Книга складається з трьох основних розділів: e-learningметоди в освіті, Інформаційні технології у віддалених експериментах та технічні аспекти конструювання віддалених експериментів. Кожна частина містить декілька підрозділів що тематично орієнтовані на завдання віддалених експериментів в рамках ії використання в освіті. EN: The textbook "New Teaching Approaches in Engineering" is an output from implementation of the Tempus DesIRE Project titled Development of Embedded System Courses with Implementation of Innovative Virtual Approaches for Integration of Research, Education and Production in UA, GE, AM. The texts consist of three main chapters: E-learning Methods in Education, Information Technologies in Remote Experiments and Technical Aspects of Construction Remote Experiments. Each chapter contains several subchapters that are thematically oriented on the issue of remote experiments in terms of their use in educational practice. RU: Монография «Новые подходы к преподаванию инженерных дисциплин» является результатом выполнения проекта Tempus DesIRE под названием Development of Embedded System Courses with Implementation of Innovative Virtual Approaches for Integration of Research, Education and Production in UA, GE, AM. Книга состоит из трех основных разделов: e-learning методы в образовании, Информационные технологии в отдаленных экспериментах и технические аспекты конструирования удаленных экспериментов. Каждая часть содержит несколько подразделов тематически ориентированные на задачи отдаленных экспериментов в рамках их использования в обучении.
Description: New Teaching Approaches in Technology /Peter Arras, Yelizaveta Kolot, Tomáš Kozík, Jaroslav Kultan, Peter Kuna, Miroslav Ölvecký, Peter Poljovka, Marek Šimon, Galina Tabunshchyk, David Vaněček. Constantine the Philosopher University in Nitra, 2017. -262 p.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1810
ISBN: 987-80-558-1148-2
Appears in Collections:Монографії КПЗ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuna_Olvecky_Kozik.pdfМонографія4.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.