Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/949
Title: Роль дизайну в маркетинговій стратегії запорізьких газет
Other Titles: Роль дизайна в маркетинговой стратегии запорожских газет
A design role is in marketing strategy of the Zaporizhzhya newspapers
Authors: Панченко, Світлана Анатоліївна
Панченко, Светлана Анатольевна
Panchenko, Svitlana A.
Keywords: design
publishing marketing
newspaper
page
page makeup
дизайн
редакційно-видавничий маркетинг
газета
полоса
верстка
дизайн
редакционно-издательский маркетинг
Issue Date: 2011
Publisher: Київський міжнародний університет, Донецький національний університет
Abstract: UK: У статті аналізуються елементи дизайну запорізьких газет. Розглядається роль дизайну як одного з головних компонентів маркетингової політики видання. EN: Design elements of Zaporozhzhia newspapers are analyzed. The role of design as one of key components of paper editing policy is considered. RU: В статье анализируются элементы дизайна запорожских газет. Рассматривается роль дизайна как одного из главных компонентов маркетинговой политики издания
Description: Панченко С.А., Роль дизайну в маркетинговій стратегії запорізьких газет / С. А. Панченко // Світ соціальних комунікацій. – Т. 4. – К. : КиМУ, ДонНУ, 2011. – С. 63–66.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/949
Appears in Collections:Наукові статті кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panchenko_A_design_role.pdfНаукова стаття206.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.