Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9120
Title: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання
Other Titles: Methodological instructions for coursework in the discipline "Marketing research" for students of higher education in the field of knowledge 07 Management and administration of the specialty 075 "Marketing" of all forms of education
Методические указания по выполнению курсовой работы по дисциплине «Маркетинговые исследования» для соискателей высшего образования отрасли знаний 07 Управление и администрирование специальности 075 «Маркетинг» всех форм обучения
Authors: Павлішина, Ніна Михайлівна
Pavlishyna, Nina M.
Павлишина, Нина Михайловна
Keywords: маркетингові дослідження
анкета
вибірка
квота
респондент
опитування
marketing research
questionnaire
sample
respondent
interview
маркетинговые исследования
выборка
опрос
Issue Date: 2022
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: Наведені методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження». EN: Methodological instructions for coursework in the discipline "Marketing research" are provided. RU: Приведены методические указания по выполнению курсовой работы по дисциплине «Маркетинговые исследования».
Description: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл.: Н.М.Павлішина. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2022. 48 с.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9120
Appears in Collections:Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_Pavlishina_mar_dos_kursova.pdfМетодичні вказівки658.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.