Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГринчак, Ангеліна Олегівна-
dc.contributor.authorGrynchak, Angelina O.-
dc.contributor.authorГринчак, Ангелина Олеговна-
dc.date.accessioned2022-05-21T16:57:50Z-
dc.date.available2022-05-21T16:57:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8993-
dc.descriptionГринчак А.О. «Удосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства з використанням інструментів традиційного та цифрового маркетингу». Здобувач вищої освіти за освітнім ступенем «Магістр» 075 «Маркетинг»/ А.О. Гринчак. Запоріжжя: НУ «Запорізька Політехніка», 2021 – 114 c.uk
dc.description.abstractUK: В роботі, на основі дослідження підходів до сутності категорії «конкурентна стратегія», їх класифікації, систематизації визначень та методик розробки конкурентних стратегій запропоновано власний алгоритм удосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства на основі поєднання класичних та цифрових інструментів маркетингу. Запропоновано шляхи удосконалення конкурентної стратегії підприємства на основі формування додаткової цінності під час обслуговування споживачів на основі маркетингу, логістики та технологій. EN: The paper, based on the study of approaches to the essence of the category "competitive strategy", their classification, systematization of definitions and methods of developing competitive strategies proposed its own algorithm for improving the competitive strategy of a trading company based on a combination of classical and digital marketing tools. Ways to improve the competitive strategy of the enterprise based on the formation of added value in customer service based on marketing, logistics and technology. RU: В работе, на основе исследования подходов к сущности категории «конкурентная стратегия», их классификации, систематизации определений и методик разработки конкурентных стратегий, предложен собственный алгоритм усовершенствования конкурентной стратегии торгового предприятия на основе объдинения классических и цифровых инструментов маркетинга. Предложены пути усовершенствования конкурентной стратегии предприятия на основе формирования дополнительной ценности во время обслуживания потребителей на основе маркетинга, логистики и технологий.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНУ «Запорізька політехніка»uk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectторговельне підприємствоuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectтрадиційний маркетингuk
dc.subjectcompetitive strategyuk
dc.subjectmerchantuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjecttraditional marketinguk
dc.subjectконкурентная стратегияuk
dc.subjectторговое предприятиеuk
dc.subjectцифровой маркетингuk
dc.subjectтрадиционный маркетингuk
dc.titleМагістерська робота на тему: «Удосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства з використанням інструментів традиційного та цифрового маркетингу»uk
dc.title.alternativeMaster thesis «Improvement of competitive strategy for a trading company using traditional and digital marketing tools»uk
dc.title.alternativeМагистерская работа на тему: «Совершенствование конкурентной стратегии торгового предприятия с использованием инструментов традиционного и цифрового маркетинга»uk
dc.typeMaster thesisuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Grynchak.pdfМагістерська робота 764.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.