Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8991
Title: Магістерська робота на тему: «Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації економіки»
Other Titles: Master thesis «Improvement of marketing activities for the enterprise in terms of the economy digitalization»
Магистерская работа на тему: «Совершенствование маркетинговой деятельности предприятия в условиях цифровизации экономики»
Authors: Зуборєв, Кирило Андрійович
Zuborev, Kyrylo A.
Зуборев, Кирилл Андреевич
Keywords: Маркетингова діяльність
Цифровізація
Партнерський маркетинг
Турбулентність
Marketing activity
Digitalization
Affiliate marketing
Turbulence
Маркетинговая деятельность
Цифровизация
Партнерский маркетинг
Турбулентность
Issue Date: 2021
Publisher: НУ «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: В роботі розглянуто сутність та зміст категорії «маркетингова діяльність». Досліджено цифрову економіку як сучасне середовище здійснення маркетингової діяльності. Окреслено вплив чинників цифрового середовища на маркетингову діяльність підприємства. Надано характеристику діяльності ТОВ «TERKOMI» на ринку цифрових рекламних послуг та окреслено алгоритм реалізації партнерського маркетингу. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку цифрових послуг. EN: The paper considers the essence and content of the category "marketing activities". The digital economy as a modern environment for marketing activities is studied. The influence of digital environment factors on the marketing activity of the enterprise is outlined. The characteristic of TERKOMI LTD activity in the market of digital advertising services is given and the algorithm of realization of partner marketing is outlined. Ways to improve the marketing activities of the enterprise in the digital services market are proposed. RU: В работе рассмотрена сущность и содержание категории «маркетинговая деятельность». Исследована цифровая экономика как современная среда осуществления маркетинговой деятельности. Обозначено влияние факторов цифровой среды на маркетинговую деятельность предприятия. Дана характеристика деятельности ООО «TERKOMI» на рынке цифровых рекламных услуг и очерчен алгоритм реализации партнерского маркетинга. Предложены пути усовершенствования маркетинговой деятельности предприятия на рынке цифровых услуг.
Description: Зуборєв К.А. «Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації економіки». Здобувач вищої освіти за освітнім ступенем «Магістр» 075 «Маркетинг»/ К.А. Зуборєв. Запоріжжя: НУ «Запорізька Політехніка», 2021 – 115 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8991
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Zuborev.pdfМагістерська робота 1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.