Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8658
Title: Планування маркетингової діяльності ресторанного підприємства.
Other Titles: Planning Marketing Activities in Restaurant Business.
Планирование маркетинговой деятельности ресторанного предприятия.
Authors: Хімчак, Катерина Геннадіївна
Himchak, K.G.
Химчак, Екатерина Геннадьевна
Keywords: планування
ресторанне підприємство
маркетинг
planning
restaurant company
marketing
планирование
ресторанное предприятие
маркетинг
Issue Date: 2021
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти планування маркетингової діяльності ресторанного підприємства в сучасних умовах. Вдалося визначити сутність планування маркетингової діяльності ресторанного підприємства. Показано вплив факторів маркетингового середовища та проведено аналіз внутрішнього середовища та маркетингової діяльності ресторанного підприємства. Крім цього окреслено проблеми планування маркетингової діяльності та запропоновано рекомендації щодо удосконалення планування маркетингової діяльності в сучасних умовах. EN: The theoretical and practical aspects of planning the marketing activities of a restaurant enterprise in modern conditions are investigated in the work. It was possible to determine the essence of planning the marketing activities of a restaurant company. The influence of factors of the marketing environment is shown and the analysis of the internal environment and marketing activity of the restaurant enterprise is carried out. In addition, the problems of marketing planning are outlined and recommendations for improving marketing planning in modern conditions are offered RU: В работе исследованы теоретические и практические аспекты планирования маркетинговой деятельности ресторанного предприятия в современных условиях. Определено сущность планирования маркетинговой деятельности ресторанного предприятия. Показано влияние факторов маркетинговой среды и проведен анализ внутренней среды и маркетинговой деятельности ресторанного предприятия. Выявлены проблемы планирования маркетинговой деятельности и предложены рекомендации по усовершенствованию планирования маркетинговой деятельности в современных условиях.
Description: Хімчак К.Г. Планування маркетингової діяльності ресторанного підприємства: магістерська робота / К.Г. Хімчак. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2021. – 103 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8658
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ТГРБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Himchak.pdfМагістерська робота1.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.