Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/781
Title: Шкільний процес як засіб формування підлеглих Третього рейху (на прикладі м. Запоріжжя)
Other Titles: Школьный процесс как способ формирования подчиненных Третьего рейха (на примере г. Запорожья)
School process as a mode of forming subordinates for the Third Reich (on an example Zaporizhzhya city)
Authors: Спудка, Ірина Миколаївна
Спудка, Ирина Николаевна
Spudka, Iryna M.
Keywords: occupation policy
school education
Ukrainian people’s schools
pedagogical staff
шкільна освіта
українські народні школи
педагогічні кадри
оккупационная политика
школьное образование
украинские народные школы
педагогические кадры
Issue Date: 2015
Publisher: Запорізький національний університет
Abstract: UK: У статті автори аналізують політику німецької окупаційної влади в сфері шкільної освіти в м. Запоріжжі. На окупованій території міста були відкриті початкові та українські народні школи з метою встановлення тотального контролю над наймолодшими категоріями населення. Політика німецького командування носила непослідовний та обмежений характер та не досягла бажаних результатів. Розкрито особливості функціонування шкіл, політики окупаційної влади стосовно підбору педагогічних кадрів й покладених на них новою владою завдань EN: In the article the authors analyze the German occupation policy in the field of school education on the territory of Zaporizhzhya. On the occupied territory of the city there were opened elementary schools and Ukrainian people’s schools in order to establish total control over the youngest classes of population. The policy of German command in the sphere of education was inconsistent and limited and didn't reach the set aims. There were researched specifics of functioning of schools, as well as peculiarities of occupation policy in regard to the selection of pedagogical staff and tasks entrusted with them by the new authority. RU: В статье авторы анализируют политику немецкой оккупационной власти в сфере школьного образования в г. Запорожье. На оккупированной территории города были открыты начальные и украинские народные школы с целью установления тотального контроля над самыми юными категориями населения. Политика немецкого командования носила непоследовательный и ограниченный характер и не достигла желаемых результатов. Раскрыты особенности функционирования школ, политики оккупационной власти в отношении подбора педагогических кадров и возложенных на них новой властью заданий.
Description: Спудка І. М. Шкільний процес як засіб формування підлеглих Третього рейху (на прикладі м. Запоріжжя) / І.М. Спудка, Л.В. Турчина // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - Запоріжжя: ЗНУ, 2015. - Вип. 42. - С. 143-148.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/781
Appears in Collections:Наукові статті кафедри У та ЗМП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Spudka_School_process.pdfНаукова стаття381.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.