Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7435
Title: Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія науково-дослідної і викладацької діяльності» (змістовні модулі 1 та 2) для студентів-магістрантів технічних спеціальностей денної та зачної форм навчання
Other Titles: Methodical recommendations for the study of content modules presented for independent work of a student in the discipline «Philosophy of scientific research and teaching activities» (course modules 1 and 2) for undergraduate students of technical specialties full-time and part-time studies
Методические рекомендации по изучению содержательных модулей, которые выносятся на самостоятельную работу студента, по курсу «Философия научно-исследовательской и преподавательской деятельности» (содержательные модули 1 и 2) для студентов-магистрантов технических специальностей дневной и заочной форм обучения
Authors: Бондаренко, Ольга Валеріївна
Bondarenko, Olha V.
Бондаренко, Ольга Валериевна
Ємельяненко, Євгенія Олегівна
Emelianenko, Eugenia O.
Емельяненко, Евгения Олеговна
Keywords: постмодерністський світ та людина
філософська культура мислення сучасної людини
розділи філософії за різними сферами соціальної реальності
філософія науки
техніко-технологічне середовище життя цивілізації ХХІ століття
інноваційна парадигма сучасної інженерної освіти
the postmodern world and man
philosophical culture of modern man's thinking
sections of philosophy in various spheres of social reality
philosophy of science
techno-technological environment of the life of civilization of the XXI century
постмодернистский мир и человек
философская культура мышления современного человека
разделы философии различных сфер социальной реальности
философия науки
технико-технологическая среда жизни цивилизации ХХІ столетия
Issue Date: 2021
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: Навчальна дисципліна «Філософія науково-дослідної і викладацької діяльності» формує освіченість студентів-магістрантів у сфері специфічного соціально-гуманірного знання із сучасної філософії та педагогіки і психології, сприяє набуттю навичок мислення та життєдіяльності сучасної людини постмодерністського світу. EN: The academic discipline "Philosophy of scientific research and teaching activities" forms the education of undergraduates in the field of specific social and humanitarian knowledge in modern philosophy and pedagogy and psychology, contributes to the acquisition of thinking and living skills as a modern person of the postmodern world. RU: Учебная дисциплина «Философия научно-исследовательской и преподавательской деятельности» формирует образованность студентов-магистрантов в сфере специфического социально-гуманитарного знания по современной философии и педагогике и психологии, способствует получению навыков мышления и жизнедеятельности как современного человека постмодернистского мира.
Description: Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія науково-дослідної і викладацької діяльності» (змістовні модулі 1 та 2) для студентів-магістрантів технічних спеціальностей денної та зачної форм навчання / Укл.: Бондаренко О.В. Ємельяненко Є.О. – Запоріжжя: НУ "Запорізька політехніка", 2021. – 58 с.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7435
Appears in Collections:Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M08023.pdfМетодичні вказівки476.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.