Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7402
Title: Вплив частоти обертання дизельного двигуна 6ЧН-12/14 на запас міцності поршня
Other Titles: Influence of the rotation speed of the 6ChN-12/14 diesel engine on a safety margin of the piston
Влияние частоты вращения дизельного двигателя 6ЧН-12/14 на запас прочности поршня
Authors: Сухоруков, Станіслав Дмитрович
Sukhorukov, Stanislav D.
Сухоруков, Станислав Дмитриевич
Keywords: двигун внутрішнього згорання
дизель
міцність
internal combustion engine
diesel
strength
двигатель внутреннего сгорания
дизель
нагрузка
Issue Date: 2020
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: Виконано тепловий і динамічний розрахунки двигуна 6ЧН12/14 на номінальному режимі при частоті обертання n = 1500 хв-1, визначено екстремуми сил та моментів, що діють в циліндропоршневій групі та кривошипно-шатунному механізмі. Похибка розрахунку складає 5,3…5,65 %. Виконано розрахунок на міцність поршня дизельного двигуна 6ЧН12/14 на номінальному режимі при n = 1500 хв-1, розраховано запас міцності найбільш вразливих місць: днища поршня (nσ = 1,91), у перерізі х-х (nσ = 7,2), верхньої кільцевої перемички поршня (nσ = 5,51). Виконано розрахунок на міцність поршня на дослідницьких режимах n = 1700 хв-1; n = 1900 хв-1; n = 2100 хв-1. Встановлено, що зі збільшенням частоти обертання колінчастого валу двигуна запас міцності днища поршня критично зменшується. Гранично безпечні максимальні оберти двигуна n = 1620 хв-1. EN: Thermal and dynamic calculations of the engine 6ChN12/14 at the nominal mode at a speed of n = 1500 min-1 are performed, the extremes of forces and moments acting in the cylinder-piston group and the crank mechanism are determined. The calculation error is 5.3… 5.65%. The calculation of the piston strength of the diesel engine 6ChN12/14 at nominal mode at n = 1500 min-1, calculated the margin of safety of the most vulnerable places: the bottom of the piston (nσ = 1.91), in the cross section x-x (nσ = 7.2) , the upper annular jumper of the piston (nσ = 5.51). The calculation of the strength of the piston on the research modes n = 1700 min-1; n = 1900 min-1; n = 2100 min-1. It is established that with the increase of the engine crankshaft speed the margin of safety of the piston bottom critically decreases. Extremely safe maximum engine speed n = 1620 min-1. RU: Выполнен тепловой и динамический расчеты двигателя 6ЧН12/14 на номинальном режиме при частоте вращения n = 1500 мин-1, определены экстремумы сил и моментов, действующих в цилиндропоршневой группе и кривошипно-шатунный механизм. Погрешность расчета составляет 5,3 ... 5,65%. Выполнен расчет на прочность поршня дизельного двигателя 6ЧН12/14 на номинальном режиме при n = 1500 мин-1, рассчитано запас прочности наиболее уязвимых мест: днища поршня (nσ = 1,91), в сечении х-х (nσ = 7,2), верхней кольцевой перемычки поршня (nσ = 5,51). Выполнен расчет на прочность поршня на исследовательских режимах n = 1700 мин-1; n = 1900 мин-1; n = 2100 мин-1. Установлено, что с увеличением частоты вращения коленчатого вала двигателя запас прочности днища поршня критически уменьшается. Предельно безопасные максимальные обороты двигателя n = 1620 мин-1.
Description: Сухоруков, С.Д. Вплив частоти обертання дизельного двигуна 6ЧН12/14 на запас міцності поршня: магістерська робота / С.Д. Сухоруков. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2020 – 99 с.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7402
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ДВЗ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Sukhorukov.pdfМагістерська робота2.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.