Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7335
Title: Особливості формування стратегічних альянсів на міжнародному та українському ринках
Other Titles: Features of formation of strategic alliances in the international and Ukrainian markets
Особенности формирования стратегических альянсов на международном и украинском рынках
Authors: Максименко, Ірина Яківна
Maksymenko, Iryna Y.
Максименко, Ирина Яковлевна
Єфімова, Маргарита Олегівна
Yefimova, Marharyta O.
Єфимова, Маргарита Олеговна
Keywords: зовнішньоекономічна діяльність підприємства
іноземна валюта
іноземна валюта
foreign economic activity of the enterprise
accounting display
внешнеэкономическая деятельность предприятия
иностранная валюта
учетное отражение
Issue Date: 2020
Publisher: ТОВ ДКС Центр
Abstract: UK: В статті узагальнено особливості визначення стратегічних альянсів. Встановлено, що стратегічними альянсами називають угоди про співробітництво між компаніями, що не обмежуються звичайними торговими операціями, але не доводять справу до злиття фірм. Доведено, що альянс має на увазі проведення сумісних досліджень, обмін технологіями, сумісне використання виробничих потужностей, просування на ринок продукції один одного або об'єднання зусиль щодо виробництва компонентів або ж виробництво кінцевої продукції. Визначено, що стратегічні альянси є для компаній однієї й тієї ж галузі, але розташовані в різних країнах, засобом конкурентної боротьби на світовому ринку при умові зберігання їх незалежності. EN: The article summarizes the features of defining strategic alliances. It has been established that strategic alliances are agreements on cooperation between companies that are not limited to ordinary trade operations, but do not lead to a merger. It has been proven that the alliance implies conducting joint research, technology exchange, joint use of production capacity, promotion of each other's products on the market or joint efforts in the production of components or the production of final products. It is determined that strategic alliances are for companies in the same industry, but located in different countries, a means of competition in the world market, while maintaining their independence. RU: В статье обобщены особенности определения стратегических альянсов. Установлено, что стратегическими альянсами называют соглашения о сотрудничестве между компаниями, не ограничиваются обычными торговыми операциями, но не доводят дело до слияния фирм. Доказано, что альянс подразумевает проведение совместных исследований, обмен технологиями, совместное использование производственных мощностей, продвижение на рынок продукции друг друга или объединение усилий по производству компонентов или производство конечной продукции. Определено, что стратегические альянсы являются для компаний одной и той же отрасли, но расположенные в разных странах, средством конкурентной борьбы на мировом рынке при условии хранения их независимости..
Description: Максименко І. Я. Особливості формування стратегічних альянсів на міжнародному та українському ринках / І.Я. Максименко, М.О. Єфімова // Ефективна економіка. – 2019. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7485 (дата звернення: 30.03.2021).
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7335
Appears in Collections:Наукові статті кафедри О і О

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NS_Maksymenko.pdfНаукова стаття314.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.