Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7205
Title: | Вдосконалення робочого процесу 4-тактного бензинового двигуна для покращення техніко-економічних характеристик |
Other Titles: | Perfection of the working process of a 4-stroke gasoline engine to improve technical and economic characteristics Совершенствование рабочего процесса 4-тактного бензинового двигателя для улучшения технико-экономических характеристик |
Authors: | Славний, Сергій Сергійович Slavny, Sergiy S. Славный, Сергей Сергеевич |
Keywords: | головка блоку циліндрів двигун внутрішнього згорання паливо турбокомпресор cylinder head four-stroke engine fuel turbocharger головка блока цилиндров двигатель внутреннего сгорания топливо турбокомпрессор |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Національний університет «Запорізька політехніка» |
Abstract: | UK: Встановлення на двигун турбокомпресора Garrett GT2052 дозволить підвищити тиск на впуску до 1,5 атмосфер, внаслідок чого: ефективна потужність Ne зростає на 21,1 кВт (37,4 %), середній ефективний тиск рe зростає на 0,33 МПа (37,4 %); ефективна питома витрата палива ge зростає на 1 г/(кВт∙год) (0,5 %); ефективний ККД зменшується на 0,4 %; годинна витрата палива зростає на 5,51 кг/год (38,1 %). EN: Installation of a Garrett GT2052 turbocharger on the engine will increase the inlet pressure to 1.5 atmospheres, as a result of which: the effective power Ne increases by 21.1 kW (37.4%), the average effective pressure re increases by 0.33 MPa (37.4 %); effective specific fuel consumption ge increases by 1 g/(kWh) (0.5%); effective efficiency decreases by 0.4%; hourly fuel consumption increases by 5.51 kg / h (38.1%). RU: Установки на двигатель турбокомпрессора Garrett GT2052 позволит повысить давление на впуске до 1,5 атмосфер, в результате чего: эффективная мощность Ne возрастет на 21,1 кВт (37,4 %), средний эффективное давление Рe возрастет на 0,33 МПа (37,4 %); эффективный удельный расход топлива ge возрастет на 1 г/(кВт∙ч) (0,5 %); эффективный КПД уменьшается на 0,4 %; часовой расход топлива растет на 5,51 кг/ч (38,1 %). |
Description: | Славний С.С. Вдосконалення робочого процесу 4-тактного бензинового двигуна для покращення техніко-економічних характеристик: магістерська робота / С.С. Славний. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2020 – 82 с. |
URI: | http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7205 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри А, ТД та ГЕУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MR_Slavny.pdf | Магістерська робота | 2.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.