Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7077
Title: | Методичні рекомендації до самостійної та індивідуальної роботи з дисципліни “Місцевий та регіональний розвиток» для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» |
Other Titles: | Methodical recommendations for independent and individual work in the discipline "Local and regional development" for students majoring in 281 "Public administration" Методические рекомендации к самостоятельной и индивидуальной работе по дисциплине "Местное и региональное развитие" для студентов специальности 281 "Публичное управление и администрирование" |
Authors: | Гудзь, Петро Васильович Gudz, Petro V. Гудзь, Петр Васильевич |
Keywords: | місцевий розвиток регіональний розвиток публічне управління local development regional development public administration местное развитие региональное развитие публичное управление |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Національний університет «Запорізька політехніка» |
Abstract: | UK: Наведено методичні рекомендації щодо виконання самостійної та індивідуальної роботи з дисципліни “Місцевий та регіональний розвиток» EN: Methodical recommendations on performance of independent and individual work on discipline "Local and regional development" are resulted. RU: Приведены методические рекомендации для выполнения самостоятельной и индивидуальной работы по дисциплине "Местное и региональное развитие" |
Description: | Методичні рекомендації до самостійної та індивідуальної роботи з дисципліни “Місцевий та регіональний розвиток» для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» / уклад. : П. В. Гудзь. – Запоріжжя: НУЗП, 2020. – 31 с. |
URI: | http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7077 |
Appears in Collections: | Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри менеджменту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Metod_Gudz.pdf | Методичні вказівки | 924.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.