Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6921
Title: Особливості інноваційної політики міжнародних компаній через інструментарій інтернет-маркетингу
Other Titles: Characteristic features of the innovation policy implementation of international companies by means of Internet marketing tools
Особенности инновационной политики международных компаний через инструментарий интернет-маркетинга
Authors: Гнатенко, Сніжана Олексіївна
Gnatenko, Snizhana
Гнатенко, Снежана Алексеевна
Keywords: інтернет
маркетинг
інтернет-маркетинг
internet
marketing
internet marketing
интернет
маркетинг
интернет-маркетинг
Issue Date: 2020
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: В дипломній магістерській роботі проаналізовано використання інструментів інтернет-маркетингу в межах реалізації інноваційної політики міжнародних компаній. Розглянуто питання сутності інтернет-маркетингу як складової комплексу ефективного інтернет-просування продукції. Розглянуто класифікацію сучасних інструментів маркетингу. Проаналізовано методи та функції впливу мережі Інтернет на продаж продукції. Досліджено процес формування інтернет-маркетингу на українських промислових підприємствах. Було досліджено досвід деяких країн світу щодо особливостей застосування інструментів інтернет-маркетингу. Запропоновано напрямки підвищення ефективності просування продукції на основі вдосконалення інструментарію інтернет-маркетингу. EN: The master's thesis analyzes the use of Internet marketing tools in the implementation of innovation policy of international companies. The issues of the essence of Internet marketing as a component of a complex of effective Internet product promotion are considered. The classification of modern marketing tools is considered. The methods and functions of the influence of the Internet on the sale of products are analyzed. The process of formation of Internet marketing at the Ukrainian industrial enterprises is investigated. The experience of some countries around the world regarding the peculiarities of the use of Internet marketing tools was studied. The directions of increase of efficiency of promotion of production on the basis of perfection of tools of Internet marketing are offered. RU: В дипломной магистерской работе проанализировано использование инструментов интернет-маркетинга в рамках реализации инновационной политики международных компаний. Рассмотрены вопросы сущности интернет-маркетинга как составляющей комплекса эффективного интернет-продвижения продукции. Рассмотрена классификация современных инструментов маркетинга. Проанализированы методы и функции влияния сети Интернет на продажу продукции. Исследован процесс формирования интернет-маркетинга на украинских промышленных предприятиях. Был исследован опыт некоторых стран мира относительно особенностей применения инструментов интернет-маркетинга. Предложены направления повышения эффективности продвижения продукции на основе совершенствования инструментария интернет-маркетинга.
Description: Гнатенко С.О. Особливості інноваційної політики міжнародних компаній через інструментарій інтернет-маркетингу: магістерська робота за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» / С.О. Гнатенко – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2020. – 121 с.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6921
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри МЕВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom_Gnatenko.pdfМагістерська робота2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.