Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6807
Title: Дослідження конкурентного середовища підприємства інтер’єрного фотодруку
Other Titles: Research of the competitive environment of the interior photo printing enterprise
Исследование конкурентной среды предприятия интерьерной фотопечати
Authors: Тесленок, Ірина Миколаївна
Teslenok, Iryna M.
Тесленок, Ирина Николаевна
Бузовєрова, Єлизавета Олегівна
Buzovierova, Yelyzaveta
Бузоверова, Елизавета Олеговна
Keywords: Competition
Competitive advantage
Strategy
Competitiveness
Конкуренція
Конкурентна стратегія
Стратегія
Конкурентоспроможність
Конкуренция
Конкурентная стратегия
Стратегия
Конкурентноспособность
Issue Date: 2020
Publisher: ЦФЕНД
Abstract: UK: В даний час в умовах жорсткої конкурентної боротьби перед підприємством постає питання, як вижити в сучасних умовах зростаючої конкуренції. Ускладнює ситуацію економічна криза, що почалася внаслідок пандемії COVID-19 в усьому світі. Аналіз конкурентного середовища допомагає визначити інтенсивність і вираженість конкурентних сил в галузі, знайти таку позицію, в якій компанія буде максимально захищена від впливу конкурентних сил і зможе зі свого боку впливати на них. Це дозволить підприємству розробити ефективну конкурентну стратегію, що робить тему дослідження актуальною. EN: Currently, in the face of fierce competition, the company faces the question of how to survive in today's competitive environment. The situation is complicated by the economic crisis that began as a result of the COVID-19 pandemic around the world. Analysis of the competitive environment helps to determine the intensity and severity of competitive forces in the industry, to find a position in which the company will be maximally protected from the influence of competitive forces and will be able to influence them. This will allow the company to develop an effective competitive strategy, which makes the research topic relevant. RU: В настоящее время в условиях жесткой конкурентной борьбы перед предприятием встает вопрос, как выжить в современных условиях растущей конкуренции. Осложняет ситуацию экономический кризис, начавшийся в результате пандемии COVID-19 во всем мире. Анализ конкурентной среды помогает определить интенсивность и выраженность конкурентных сил в отрасли, найти такую позицию, в которой компания будет максимально защищена от воздействия конкурентных сил и сможет со своей стороны влиять на них. Это позволит предприятию разработать эффективную конкурентную стратегию, делает тему исследования актуальной.
Description: Тесленок І.М. Дослідження конкурентного середовища підприємства інтер’єрного фотодруку / І.М. Тесленок, Є.О. Бузовєрова // Теоретичні підходи та практичні аспекти розвитку :збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 28 листопада 2020 р.). – Полтава: ЦФЕНД, 2020. – 96-98 с.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6807
Appears in Collections:Наукові статті кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teslenok_Research.pdfНаукова стаття147.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.