Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5540
Title: | Методичні рекомендації до проведення практичних та самостійних занять з дисципліни “Фінансовий ринок” Ч.2 |
Other Titles: | Guidelines for conducting practical and independent lessons in the discipline "Financial Market" Part 2 Методические рекомендации к проведению практических и самостоятельных занятий по дисциплине "Финансовый рынок" Ч.2 |
Authors: | Пахомова, Ірина Георгіївна Pakhomova, Iryna G. Пахомова, Ирина Георгиевна |
Keywords: | юридична особа інвестиційні фонди брокерська діяльність legal entity investment funds brokerage activity юридическое лицо инвестиционные фонды брокерская деятельность |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Національний університет «Запорізька політехніка» |
Abstract: | UK: Метою практичних занять з дисципліни «Фінансовий ринок» є закріплення та поглиблення набутих теоретичних знань згідно з навчальною програмою. EN: The purpose of practical training in the discipline "Financial Market" is to consolidate and deepen the acquired theoretical knowledge in accordance with the curriculum. RU: Целью практических занятий по дисциплине «Финансовый рынок» является закрепление и углубление полученных теоретических знаний в соответствии с учебной программой. |
Description: | Методичні рекомендації до проведення практичних та самостійних занять з дисципліни “Фінансовий ринок” для здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем «бакалавр» денної та заочної форм навчання спеціальностей 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” (Частина 2) / уклад. І.Г. Пахомова. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2019.- 73с. |
URI: | http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5540 |
Appears in Collections: | Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри ФБС та С |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pahomova_Guidelines.pdf | Методичні вказівки | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.