Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5386
Title: Франчайзинг як форма розвитку бізнесу підприємств громадського харчування
Other Titles: Franchising as a form of business development of catering enterprises
Франчайзинг как форма развития бизнеса предприятий общественного питания
Authors: Кайбулаєва, Анастасія Анатоліївна
Kaibulaeva, Anastasia Anatoliivna
Кайбулаева, Анастасия Анатольевна
Keywords: business model
social efficiency
franchising
economic efficiency
franchising index
бізнес-модель
франчайзинг
соціальна ефективність
економічна ефективність
забезпечення продовольчої безпеки
бизнес-модель
франчайзинг
социальная эффективность
экономическая эффективность
индекс франчайзинга
Issue Date: 2019
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: Досліджено глобальні тенденції розвитку франчайзингових мереж громадського харчування. Проаналізовано та систематизовано методичні підходи до розробки та впровадження франчайзингових систем. На міжнародному та національному рівнях досліджено особливості системи регулювання франчайзингових відносин. Обгрунтовано необхідність створення регіонально-галузевого франчайзингового центру підприємницької діяльності. EN: Global tendencies of development of franchising catering networks are investigated. Methodical approaches to the development and implementation of franchising systems are analyzed and systematized. Features of the system of regulation of franchise relations are investigated at the international and national levels. The necessity of creation of regional-branch franchising center of business activity is substantiated. RU: Исследованы глобальные тенденции развития франчайзинговых сетей общественного питания. Проанализированы и систематизированы методические подходы к разработке и внедрению франчайзинговых систем. На международном и национальном уровнях исследованы особенности системы регулирования франчайзинговых отношений. Обоснована необходимость создания регионально-отраслевого франчайзингового центра предпринимательской деятельности.
Description: Кайбулаєва А. А Франчайзинг як форма розвитку бізнесу підприємств громадського харчування : дипломна магістерська робота за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» / А. А. Кайбулаєва. Запоріжжя : НУЗП, 2019. – 140 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5386
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри МЕВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom_ Kaybulaeva_2019.pdfМагістерська робота416.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.