Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5315
Title: Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства в сфері медичних послуг
Other Titles: Formation of marketing competitive strategy of an enterprise in the field of medical services
Формирование маркетинговой конкурентной стратегии предприятия в сфере медицинских услуг
Authors: Степанова, Анна Олексіївна
Stepanova, Anna O.
Степанова, Анна Алексеевна
Keywords: магістерська робота
маркетингова конкурентна стратегія
медична галузь
медичний маркетинг
медична послуга
конкурентоспроможність
рівень конкуренції
master thesis
marketing competitive strategy
medical branch
medical marketing
medical service
competitiveness
the level of competition
магистерская работа
маркетинговая конкурентная стратегия
медицинская отрасль
медицинский маркетинг
медицинская услуга
конкурентоспособность
уровень конкуренции
Issue Date: 2019
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: Проведено теоретичні дослідження основи формування та реалізації маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Досліджено маркетингове середовище та конкурентоспроможність підприємства в сфері медичних послуг. Запропоновані рекомендації щодо формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства в сфері медичних послуг на основі маркетингу та клієнтоорієнтованого підходу. EN: Theoretical studies of the basics have been conducted formation and realization of marketing competitive strategy of the enterprise. The marketing environment and competitiveness are investigated enterprises in the field of medical services. Suggested recommendations for formation of marketing competitive strategy of the enterprise in the field health services based on marketing and customer-centric approach. RU: Проведено теоретическое исследование основ формирования и реализации маркетинговой конкурентной стратегии предприятия. Исследована маркетинговая среда и конкурентоспособность предприятия в сфере медицинских услуг. Предложены рекомендации по формированию маркетинговой конкурентной стратегии предприятия в сфере медицинских услуг на основе маркетинга и клиентоориентированного подхода.
Description: Степанова А.О. «Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства в сфері медичних послуг» : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг»/ А.О. Степанова. - Запоріжжя : НУ «Запорізька Політехніка», 2019. – 112 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5315
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Stepanova.pdfМагістерська робота1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.