Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5314
Title: Удосконалення стратегії просування продукції виробничо-збутового підприємства на основі результатів маркетингового дослідження
Other Titles: Improvement of promotion strategy of products of the production and sales enterprise on the basis of marketing research results
Усовершенствование стратегии продвижения продукции производственно-сбытового предприятия на основе результатов маркетингового исследования
Authors: Портнова, Дар’я Ігорівна
Portnova, Daria I.
Портнова, Дарья Игоревна
Keywords: магістерська робота
стратегія просування
ринок молочної продукції
внутрішнє середовище
зовнішнє середовище
медіаплан
мерчандайзинг
master thesis
promotion strategy
dairy market
internal environment
external environment
media plan
merchandising
магистерская работа
стратегия продвижения
рынок молочной продукции
внутренняя среда
внешняя среда
медиаплан
мерчандайзинг
Issue Date: 2019
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: Розглянуто сутність та особливості стратегії просування продукції, складові комплексу просування товару, розкрито особливості методів просування товару. Проведено аналіз стану ринкового середовища і конкурентної ситуації на ринку молочної продукції України, охарактеризовано підприємство ПрАТ «ПЛЕМЗАВОД «Степной»» в контексті зовнішнього середовища та просування молочної продукції через мережу фірмових магазинів підприємства. Розроблено медіаплан просування продукції підприємства, запропоновано використання методів мерчандайзингу в мережі фірмових магазинів підприємства ПрАТ «Племзавод «Степной». EN: The essence and peculiarities of the product promotion strategy, components of the product promotion complex, peculiarities of the product promotion methods are considered. The analysis of the market environment state and the competitive situation on the dairy market of Ukraine is described. The enterprise “PLEMZAVOD “Stepnoy”” in the context of the external environment and the promotion of dairy products through a branded stores network of the enterprise is characterized. The media plan of product promotion of the enterprise is developed, the use of merchandising methods in the network of branded stores of the enterprise “Plemzavod “Stepnoy”” is proposed. RU: Рассмотрены сущность и особенности стратегии продвижения продукции, составляющие комплекса продвижения товара, раскрыты особенности методов продвижения товара. Проведен анализ состояния рыночной среды и конкурентной ситуации на рынке молочной продукции Украины, охарактеризовано предприятие ПрАО «ПЛЕМЗАВОД «Степной»» в контексте внешней среды и продвижение молочной продукции через сеть фирменных магазинов предприятия. Разработан медиаплан продвижения продукции предприятия, предложено использование методов мерчандайзинга в сети фирменных магазинов предприятия ПрАО «ПЛЕМЗАВОД «Степной»».
Description: Портнова Д.І. «Удосконалення стратегії просування продукції виробничо-збутового підприємства на основі результатів маркетингового дослідження» : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» / Д.І. Портнова. - Запоріжжя : НУ «Запорізька Політехніка», 2019. – 126 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5314
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Portnova.pdfМагістерська робота4.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.