Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаливайко, Тетяна Віталіївна-
dc.contributor.authorNalyvaiko Tetiana-
dc.contributor.authorНаливайко, Татьяна Витальевна-
dc.date.accessioned2020-01-23T09:24:39Z-
dc.date.available2020-01-23T09:24:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5311-
dc.descriptionНаливайко Т.В. «Удосконалення стратегії просування підприємства малого бізнесу» : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» / Т.В. Наливайко. - Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2019. – 109 c.uk
dc.description.abstractUK: В роботі розкрито теоретико-методичні основи розроблення стратегії просування. Розглянуто соціальний медіа маркетинг як інструмент стратегії просування. Проведено аналіз стратегії просування підприємства малого бізнесу на прикладі салону «Beauty Service». Проаналізовано поточну стратегію просування салону «Beauty Service». Надано рекомендації щодо удосконалення стратегії просування салону в соціальні мережі Instagram. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів EN: The paper reveals the theoretical and methodological foundations of developing a promotion strategy, considers social media marketing as a tool for a promotion strategy. An analysis of the strategy of promoting a small business on the example of the Beauty Service salon is carried out. The current strategy of promoting the Beauty Service salon is analyzed. Recommendations are given on improving the salon promotion strategy on the Instagram social network. Assessed the effectiveness of the proposed activities. RU: В работе раскрыты теоретико-методические основы разработки стратегии продвижения, рассмотрен социальный медиа маркетинг как инструмент стратегии продвижения. Проведен анализ стратегии продвижения предприятия малого бизнеса на примере салона «Beauty Service». Проанализирована текущая стратегия продвижения салона «Beauty Service». Даны рекомендации по усовершенствованию стратегии продвижения салона в социальной сети Instagram. Проведена оценка эффективности предложенных мероприятийuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний університет «Запорізька політехніка»uk
dc.subjectpromotionuk
dc.subjectpromotion strategyuk
dc.subjectSMM strategyuk
dc.subjecttargetinguk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectстратегія просуванняuk
dc.subjectSMM-стратегіяuk
dc.subjectтаргетингuk
dc.subjectпродвижениеuk
dc.subjectстратегия продвиженияuk
dc.subjectSMM-стратегияuk
dc.subjectтаргетингuk
dc.titleУдосконалення стратегії просування підприємства малого бізнесуuk
dc.title.alternativeImprovement of the promotion strategy of a small businessuk
dc.title.alternativeСовершенствование стратегии продвижения предприятия малого бизнесаuk
dc.typeMaster thesisuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Nalyvaiko.pdfМагістерська робота5.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.