Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5309
Title: Формування стратегії підвищення конкурентоздатності продукції підприємства авіабудівної галузі
Other Titles: Formation of strategy raising the products competitiveness of an aviation enterprise
Формирование стратегии повышения конкурентоспособности продукции предприятия авиастроительной отрасли
Authors: Милосердова, Анна Костянтинівна
Myloserdova, Anna
Милосердова, Анна Константиновна
Keywords: competitiveness
competitive advantage
competitive strategy
production
конкурентоздатність
конкурентна перевага
конкурентна стратегія
продукція
конкурентоспособность
конкурентное преимущество
конкурентная стратегия
продукция
Issue Date: 2019
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: В роботі визначена діалектика понять «конкуренція», «конкурентоздатність підприємства» та «конкурентоздатність продукції». Розроблено алгоритм формування стратегії підвищення конкурентоздатності продукції підприємства авіабудівної галузі. Визначено рівень конкурентоздатності продукції АТ «Мотор Січ». Запропоновано заходи з формування стратегії підвищення конкурентоздатності продукції АТ «Мотор Січ» EN: The paper defines the dialectics of the concepts of «competition», «enterprise competitiveness» and «product competitiveness». An algorithm has been developed for the formation of a strategy to increase the competitiveness of aircraft industry products. The level of competitiveness of products of Motor Sich JSC was determined. Measures are proposed to form a strategy to increase the competitiveness of products of Motor Sich JSC RU: В работе определена диалектика понятий «конкуренция», «конкурентоспособность предприятия» и «конкурентоспособность продукции». Разработан алгоритм формирования стратегии повышения конкурентоспособности продукции предприятия авиастроительной отрасли. Определен уровень конкурентоспособности продукции АО «Мотор Сич». Предложены мероприятия по формированию стратегии повышения конкурентоспособности продукции АО «Мотор Сич»
Description: Милосердова А.К. «Формування стратегії підвищення конкурентоздатності продукції підприємства авіабудівної галузі» : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» / А.К. Милосердова. - Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2019. – 106 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5309
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Myloserdova.pdfМагістерська робота4.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.