Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКисельова, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorKiselova, Katerina O.-
dc.contributor.authorКиселева, Екатерина Александровна-
dc.date.accessioned2020-01-23T08:45:36Z-
dc.date.available2020-01-23T08:45:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5307-
dc.descriptionКисельова К.О. «Удосконалення стратегії маркетингових комунікацій підприємства сфери послуг» : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» / К.О. Кисельова. - Запоріжжя : НУ «Запорізька Політехніка», 2019. – 112 c.uk
dc.description.abstractUK: В роботі визначено сучасні підходи до розуміння категорії «стратегія маркетингових комунікацій» та її складових, показано особливості розробки та удосконалення стратегії маркетингових комунікацій для підприємства сфери послуг. На основі проведеного дослідження запропоновано власне викладення етапів розробки стратегії маркетингових комунікацій підприємства для Інтернет-середовища, визначено основні напрями та запропоновано заходи щодо удосконалення стратегії маркетингових комунікацій підприємства. EN: The paper defines modern approaches to understanding the category "marketing communications strategy" and its components, shows the features of the development and improvement of marketing communications strategy for the service industry. On the basis of the conducted research, we propose our own outlining of the stages of development of enterprise marketing strategy for the Internet environment, identify the main directions and propose measures to improve the enterprise marketing strategy. RU: В работе определены современные подходы к пониманию категории «стратегия маркетинговых коммуникаций» и ее составляющих, показаны особенности разработки и совершенствования стратегии маркетинговых коммуникаций для предприятия сферы услуг. На основе проведенного исследования предложен собственный подход к этапам разработки стратегии маркетинговых коммуникаций предприятия для Интернет-среды, определены основные направления и предложены мероприятия по совершенствованию стратегии маркетинговых коммуникаций предприятия.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний університет «Запорізька політехніка»uk
dc.subjectмагістерська роботаuk
dc.subjectстратегія маркетинговий комунікаційuk
dc.subjectсфера послугuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмережа Інтернетuk
dc.subjectінтернет-комунікаціяuk
dc.subjectінтернет-рекламаuk
dc.subjectmaster thesisuk
dc.subjectmarketing communication strategyuk
dc.subjectservice sectoruk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectInternetuk
dc.subjectInternet-communicationuk
dc.subjectInternet-advertisinguk
dc.subjectмагистерская работаuk
dc.subjectстратегия маркетинговых коммуникацийuk
dc.subjectсфера услугuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectИнтернет-сетьuk
dc.subjectИнтернет-коммуникацияuk
dc.subjectИнтернет-рекламаuk
dc.titleУдосконалення стратегії маркетингових комунікацій підприємства сфери послугuk
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications strategy of an enterprise in the services sectoruk
dc.title.alternativeСовершенствование стратегии маркетинговых коммуникаций предприятия сферы услугuk
dc.typeMaster thesisuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Kiselova.pdfМагістерська робота2.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.