Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5307
Title: Удосконалення стратегії маркетингових комунікацій підприємства сфери послуг
Other Titles: Improvement of marketing communications strategy of an enterprise in the services sector
Совершенствование стратегии маркетинговых коммуникаций предприятия сферы услуг
Authors: Кисельова, Катерина Олександрівна
Kiselova, Katerina O.
Киселева, Екатерина Александровна
Keywords: магістерська робота
стратегія маркетинговий комунікацій
сфера послуг
ринок
мережа Інтернет
інтернет-комунікація
інтернет-реклама
master thesis
marketing communication strategy
service sector
market
Internet
Internet-communication
Internet-advertising
магистерская работа
стратегия маркетинговых коммуникаций
сфера услуг
рынок
Интернет-сеть
Интернет-коммуникация
Интернет-реклама
Issue Date: 2019
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: В роботі визначено сучасні підходи до розуміння категорії «стратегія маркетингових комунікацій» та її складових, показано особливості розробки та удосконалення стратегії маркетингових комунікацій для підприємства сфери послуг. На основі проведеного дослідження запропоновано власне викладення етапів розробки стратегії маркетингових комунікацій підприємства для Інтернет-середовища, визначено основні напрями та запропоновано заходи щодо удосконалення стратегії маркетингових комунікацій підприємства. EN: The paper defines modern approaches to understanding the category "marketing communications strategy" and its components, shows the features of the development and improvement of marketing communications strategy for the service industry. On the basis of the conducted research, we propose our own outlining of the stages of development of enterprise marketing strategy for the Internet environment, identify the main directions and propose measures to improve the enterprise marketing strategy. RU: В работе определены современные подходы к пониманию категории «стратегия маркетинговых коммуникаций» и ее составляющих, показаны особенности разработки и совершенствования стратегии маркетинговых коммуникаций для предприятия сферы услуг. На основе проведенного исследования предложен собственный подход к этапам разработки стратегии маркетинговых коммуникаций предприятия для Интернет-среды, определены основные направления и предложены мероприятия по совершенствованию стратегии маркетинговых коммуникаций предприятия.
Description: Кисельова К.О. «Удосконалення стратегії маркетингових комунікацій підприємства сфери послуг» : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» / К.О. Кисельова. - Запоріжжя : НУ «Запорізька Політехніка», 2019. – 112 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5307
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Kiselova.pdfМагістерська робота2.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.