Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5184
Title: | Раціоналізація процесів хіміко-термічної обробки деталей автомобілів з урахуванням масштабів виробництва |
Other Titles: | Rationalization of the processes of chemical-thermal treatment of automobile parts, taking into account the scale of production Рационализация процессов химико-термической обработки деталей автомобилей с учетом масштабов производства |
Authors: | Мартинюк, Сергій Сергійович Martynyuk, Sergey S. Мартынюк, Сергей Сергеевич |
Keywords: | обробка цементація нітроцементація зносостійкість твердість сталь finish carburizing nitrocarburizing wearresistance hardness steel отделка цементация нитроцементация износостойкость твердость сталь |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Запорізький національний технічний університет |
Abstract: | UK: Досліджено вплив різних режимів хіміко-термічної обробки на структуру на механічні властивості поверхневих шарів конструкційних сталей. Показано підвищену ефективність застосування нітроцементації як хіміко-термічної обробки шестерень зі сталі 20 в порівнянні з цементацією. Виявлено, що високотемпературна нітроцементація знижувала границю витривалості зразків зі сталі 30ХГТ. Низькотемпературна нітроцементація підвищувала границю витривалості, проте знижувала твердість поверхневого шару. EN: The effect of various chemical-thermal treatment modes on the structure on the mechanical properties of the surface layers of structural steels is studied. The in creased efficiency of the use of nitrocarburizing as a chemical-thermal treatment of gearsmade of steel 20 in comparison with cementation is shown. It was revealed that high-temperature nitrocarburizing reduced the endurance limit of samples made of 30KhGT steel. Low-temperature nitrocarburizing increased the endurance limit, but decreased the hardness of the surface layer. RU: Исследовано влияние различных режимов химико-термической обработки на структуру на механические свойства поверхностных слоев конструкционных сталей. Показано повышенную эффективность применения нитроцементации как химико-термической обработки шестерен из стали 20 по сравнению с цементацией. Выявлено, что высокотемпературная нитроцементация снижала предел выносливости образцов из стали 30ХГТ. Низкотемпературная нитроцементация повышала предел выносливости, однако снижала твердость поверхностного слоя. |
Description: | Мартинюк С. С. Раціоналізація процесів хіміко-термічної обробки деталей автомобілів з урахуванням масштабів виробництва : дипломна робота / С. С. Мартинюк. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. – 117 c. |
URI: | http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5184 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФМ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MR_Martynyuk.pdf | Магістерська робота | 2.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.