Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5184
Title: Раціоналізація процесів хіміко-термічної обробки деталей автомобілів з урахуванням масштабів виробництва
Other Titles: Rationalization of the processes of chemical-thermal treatment of automobile parts, taking into account the scale of production
Рационализация процессов химико-термической обработки деталей автомобилей с учетом масштабов производства
Authors: Мартинюк, Сергій Сергійович
Martynyuk, Sergey S.
Мартынюк, Сергей Сергеевич
Keywords: обробка
цементація
нітроцементація
зносостійкість
твердість
сталь
finish
carburizing
nitrocarburizing
wearresistance
hardness
steel
отделка
цементация
нитроцементация
износостойкость
твердость
сталь
Issue Date: 2018
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: Досліджено вплив різних режимів хіміко-термічної обробки на структуру на механічні властивості поверхневих шарів конструкційних сталей. Показано підвищену ефективність застосування нітроцементації як хіміко-термічної обробки шестерень зі сталі 20 в порівнянні з цементацією. Виявлено, що високотемпературна нітроцементація знижувала границю витривалості зразків зі сталі 30ХГТ. Низькотемпературна нітроцементація підвищувала границю витривалості, проте знижувала твердість поверхневого шару. EN: The effect of various chemical-thermal treatment modes on the structure on the mechanical properties of the surface layers of structural steels is studied. The in creased efficiency of the use of nitrocarburizing as a chemical-thermal treatment of gearsmade of steel 20 in comparison with cementation is shown. It was revealed that high-temperature nitrocarburizing reduced the endurance limit of samples made of 30KhGT steel. Low-temperature nitrocarburizing increased the endurance limit, but decreased the hardness of the surface layer. RU: Исследовано влияние различных режимов химико-термической обработки на структуру на механические свойства поверхностных слоев конструкционных сталей. Показано повышенную эффективность применения нитроцементации как химико-термической обработки шестерен из стали 20 по сравнению с цементацией. Выявлено, что высокотемпературная нитроцементация снижала предел выносливости образцов из стали 30ХГТ. Низкотемпературная нитроцементация повышала предел выносливости, однако снижала твердость поверхностного слоя.
Description: Мартинюк С. С. Раціоналізація процесів хіміко-термічної обробки деталей автомобілів з урахуванням масштабів виробництва : дипломна робота / С. С. Мартинюк. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. – 117 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5184
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Martynyuk.pdfМагістерська робота2.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.