Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлішина, Ніна Михайлівна-
dc.contributor.authorPavlishina, Nina M.-
dc.contributor.authorПавлишина, Нина Михайловна-
dc.date.accessioned2019-07-09T08:05:17Z-
dc.date.available2019-07-09T08:05:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4689-
dc.descriptionМатеріали для контролю знань (засоби діагностики) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» другого магістерського рівня освіти галузі знань: 29 міжнародні відностини, спеціальності: 292 міжнародні економічні відносини, всіх форм навчання / уклад.: Н. М.Павлішина. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 19 с.uk
dc.description.abstractUK: Матеріали для контролю знань (засоби діагностики) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» EN: Materials for controlling knowledge (means of diagnostics) from the discipline "International Marketing" RU: Материалы для контроля знаний (средства диагностики) по дисциплине «Международный маркетинг»uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапорізький національний технічний університетuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectмаркетинове середовищеuk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectпросування в міжнародному маркетингуuk
dc.subjectinternational marketinguk
dc.subjectmarketing environmentuk
dc.subjectmarket segmentationuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectpromotion in international marketinguk
dc.subjectмеждународный маркетингuk
dc.subjectмаркетинговая средаuk
dc.subjectсегментация рынкаuk
dc.subjectкомплекс маркетингаuk
dc.subjectпродвижение в межнародном маркетингеuk
dc.titleМатеріали для контролю знань (засоби діагностики) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» другого магістерського рівня освіти галузі знань: 29 міжнародні відностини, спеціальності: 292 міжнародні економічні відносини, всіх форм навчанняuk
dc.title.alternativeMaterials for controlling knowledge (diagnostics) from the discipline "International Marketing" of the second master's level of education in the field of knowledge: 29 international degrees, specialties: 292 international economic relations, all forms of educationuk
dc.title.alternativeМатериалы для контроля знаний (средства диагностики) по дисциплине «Международный маркетинг» второго магистерского уровня образования области знаний: 29 международные видностины, специальности: 292 международные экономические отношения, всех форм обученияuk
dc.typeMethodological guidelinesuk
Appears in Collections:Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlishina_Materials.pdfМетодичні вказівки225.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.