Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлішина, Ніна Михайлівна-
dc.contributor.authorPavlishyna, Nina M.-
dc.contributor.authorПавлишина, Нина Михайловна-
dc.date.accessioned2019-07-09T07:55:47Z-
dc.date.available2019-07-09T07:55:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4687-
dc.descriptionПлани та методичні рекомендації до семінарських занять з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів всіх форм навчання другого магістерського рівня освіти галузі знань 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносини / уклад.: Н. М. Павлішина – Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. − 26 с.uk
dc.description.abstractUK: Плани та методичні рекомендації до семінарських занять з дисципліни «Міжнародний маркетинг» EN: Plans and methodical recommendations for seminars on discipline "International marketing" RU: Планы и методические рекомендации к семинарским занятиям по дисциплине «Международный маркетинг»uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапорізький національний технічний університетuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectмаркетинове середовищеuk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectпросування в міжнародному маркетингуuk
dc.subjectinternational marketinguk
dc.subjectmarketing environmentuk
dc.subjectmarket segmentationuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectpromotion in international marketinguk
dc.subjectмеждународный маркетингuk
dc.subjectмаркетинговая средаuk
dc.subjectсегментация рынкаuk
dc.subjectкомплекс маркетингаuk
dc.subjectпродвижение в межнародном маркетингеuk
dc.titleПлани та методичні рекомендації до семінарських занять з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів всіх форм навчання другого магістерського рівня освіти галузі знань 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносиниuk
dc.title.alternativePlans and methodical recommendations for seminars on the discipline "International Marketing" for students of all forms of education of the second master's level of education in the field of knowledge 29 international relations, specialty 292 international economic relationsuk
dc.title.alternativeПланы и методические рекомендации к семинарским занятиям по дисциплине «Международный маркетинг» для студентов всех форм обучения второго магистерского уровня образования области знаний 29 международные отношения, специальности 292 международные экономические отношенияuk
dc.typeMethodological guidelinesuk
Appears in Collections:Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlishina_Plans_and_methodical.pdfМетодичні вказівки217.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.