Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4686
Title: Методичні рекомендації щодо організації самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисципліни «Міжнародний маркетинг» другого магістерського рівня освіти галузі знань 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносини, всіх форм навчання
Other Titles: Methodical recommendations on the organization of independent and individual work of students in the discipline "International Marketing" of the second master's level of education in the field of knowledge 29 international relations, specialty 292 international economic relations, all forms of education
Методические рекомендации по организации самостоятельной и индивидуальной работы студентов по дисциплине «Международный маркетинг» второго магистерского уровня образования области знаний 29 международные отношения, специальности 292 международные экономические отношения, всех форм обучения
Authors: Павлішина, Ніна Михайлівна
Pavlishina, Nina M.
Павлишина, Нина Михайловна
Keywords: міжнародний маркетинг
маркетинове середовище
сегментація ринку
комплекс маркетингу
просування в міжнародному маркетингу
international marketing
marketing environment
market segmentation
marketing complex
promotion in international marketing
международный маркетинг
маркетинговая среда
сегментация рынка
комплекс маркетинга
продвижение в межнародном маркетинге
Issue Date: 2017
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: Методичні рекомендації щодо організації самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисципліни «Міжнародний маркетинг» EN: Methodical recommendations on the organization of independent and individual work of students in the discipline "International Marketing" RU: Методические рекомендации по организации самостоятельной и индивидуальной работы студентов по дисциплине «Международный маркетинг»
Description: Методичні рекомендації щодо організації самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисципліни «Міжнародний маркетинг» другого магістерського рівня освіти галузі знань 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносини, всіх форм навчання / уклад.: Н. М. Павлішина – Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. − 18 с.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4686
Appears in Collections:Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlishina_Methodical.pdfМетодичні вказівки179.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.