Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4590
Title: Спосіб керування потоком ротора тягових асинхронних двигунів моторвагонного електротранспорту
Other Titles: Way to control the roller of typical asynchron motor vehicles motor vehicle electric transport
Способ управления потоком ротора тяговых асинхронных двигателей моторвагонного электротранспорта
Authors: Кулагін, Дмитро Олександрович
Kulagin, Dmytro O.
Кулагин, Дмитрий Александрович
Keywords: traction asynchronous motors
management
motor vehicle electric vehicle
тяговий асинхронний двигунів
управління
моторвагонного електротранспорт
тяговый асинхронный двигателей
управления
моторвагонний электротранспорт
Issue Date: 2015
Publisher: Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ)
Abstract: UK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електропередач змінного струму моторвагонного рухомого складу залізниць. В основу винаходу поставлено завдання створення способу керування потоком ротора тягових асинхронних двигунів моторвагонного електротранспорту з можливістю керування потоком на основі параметрів руху моторвагонного електротранспорту та параметрів карт профілю залізничного шляху для кожного маршруту руху. Врахування в процесі керування потоком ротора тягового асинхронного двигуна параметрів руху моторвагонного електротранспорту та параметрів карт профілю залізничного шляху для кожного маршруту руху дозволяє оптимізувати витрати первинного енергоносія при русі моторвагонного електротранспорту та точно досягати заданих значень швидкостей руху. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically refers to frequency-controlled electric power transmissions of an alternating current of a motor-car rolling stock of railways. The object of the invention is to provide a method for controlling the rotor flow of traction asynchronous motors of motor-vehicle electric vehicles with the ability to control flow based on the parameters of the motor-vehicle electric transport and parameters of the profile maps of the railway path for each route. The consideration in the process of controlling the rotor flow of the traction asynchronous motor of the parameters of the motor-vehicle electric transport and parameters of the profile of the railroad route for each route of the route allows to optimize the expenses of the primary energy carrier during the movement of the motor-car electric vehicle and accurately achieve the given values of speed of motion. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электропередач переменного тока моторвагонного подвижного состава железных дорог. В основу изобретения поставлена задача создания способа управления потоком ротора тяговых асинхронных двигателей моторвагонного электротранспорта с возможностью управления потоком на основе параметров движения моторвагонного электротранспорта и параметров карт профиля железнодорожного пути для каждого маршрута движения. Учет в процессе управления потоком ротора тягового асинхронного двигателя параметров движения моторвагонного электротранспорта и параметров карт профиля железнодорожного пути для каждого маршрута движения позволяет оптимизировать затраты первичного энергоносителя при движении моторвагонного электротранспорта и точно достигать заданных значений скоростей движения.
Description: Патент на винахід № 108181 (Україна), МПК (2015.01) Н02Р 27/04 (2006.01), Н02Р 27/00. Спосіб керування потоком ротора тягових асинхронних двигунів моторвагонного електротранспорту / Кулагін Д. О. Заявник та патентовласник Запорізький національний технічний університет. – a201403539; – 2014 р. заявл. 07.04.2014; опубл. 25.03.2015, Бюл. №20 – 2015 р. – 4 с.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4590
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Referat_108181.pdfПатент55.21 kBAdobe PDFView/Open
Opus_108181.pdfПатент118.88 kBAdobe PDFView/Open
108181.jpgПатент8.55 MBJPEGView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.