Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4266
Title: Дослідження методів стабілізації руху швидкохідних мостових кранів
Other Titles: Investigation of methods for stabilizing the movement of high-speed bridge cranes
Исследование методов стабилизации движения быстроходных мостовых кранов
Authors: Малкін, Андрій Євгенійович
Malkin, Andrii E.
Малкин, Андрей Евгеньевич
Keywords: master thesis
stabilization
wheels
moment
belt
accuracy
магістерська робота
стабілізація
колеса
момент
пояс
точність
магистерская работа
стабилизация
колеса
момент
пояс
точность
Issue Date: 2018
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: На прямолінійність траєкторії руху мостових кранів впливає точність підкранової колії та точність роботи ходових коліс, що супроводжується коливанням його центру відносно ідеально прямої траєкторії. Все це призводить до виникнення відчутних бокових сил, що діють на колеса збоку підкранових рейок. Бокові сили викликають знос коліс, особливо, на кінцеві балки. Однією з головних причин перекосів кранів є неточність встановлення ходових коліс крана, а саме наявність перекосів та развалів коліс. EN: The straightness of the trajectory of the bridge cranes affects the precision of the crane track and the accuracy of the running wheels, which is accompanied by the fluctuation of its center relative to the ideal straight trajectory. All this leads to the emergence of tangible lateral forces acting on the wheels on the side of the crane rails. Side forces cause wear of the wheels, especially on the end beams. One of the main reasons for the faults of the cranes is the inaccuracy of the installation of the crane running wheels, namely the presence of skew and collapse of the wheels. RU: На прямолинейность траектории движения мостовых кранов влияет точность подкранового пути и точность работы ходовых колес сопровождается колебанием его центра относительно идеально прямой траектории. Все это приводит к возникновению ощутимых боковых сил, действующих на колеса со стороны подкрановых рельсов. Боковые силы вызывают износ колес, особенно на концевые балки. Одной из главных причин перекосов кранов является неточность установки ходовых колес крана, а именно наличие перекосов и развала колес.
Description: Малкін А. Є. Дослідження методів стабілізації руху швидкохідних мостових кранів. Спеціальність 133 «Галузеве машинобудування» : магістерська робота / А. Є. Малкін - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018 – 59 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4266
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ДМ і ПТМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Malkin.pdfМагістерська робота1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.