Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4027
Title: Удосконалення маркетингової стратегії фінансової установи в умовах інклюзивної економіки
Other Titles: Improvement of the marketing strategy of a financial institution in the inclusive economy environment
Усовершенствование маркетинговой стратегии финансового учреждения в условиях инклюзивной экономики.
Authors: Білецький, Іван Сергійович
Beletsky, Ivan S.
Билецкий, Иван Сергеевич
Keywords: master's work
marketing strategy
financial institution
inclusive economy
banking services
магістерська робота
маркетингова стратегія
фінансова установа
інклюзивна економіка
банківські послуги
магистерская работа
маркетинговая стратегия
финансовое учреждение
инклюзивная экономика
банковские услуги
Issue Date: 2018
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: У магістерській роботі розглядається круг питань, пов’язаних з удосконаленням маркетингової стратегії фінансової установи в умовах інклюзивної економіки. В роботі розглянуті теоретико-методичні основи удосконалення маркетингової стратегії, здійснено аналіз передумов та розроблено рекомендації з удосконалення стратегії маркетингу ПАТ «МетаБанк» в умовах інклюзивної економіки. EN: The master’s work addresses a range of issues related to improving the marketing strategy of a financial institution in an inclusive economy. The paper reviews the theoretical and methodological foundations for improving the marketing strategy, analyzes the prerequisites and develops recommendations for improving the marketing strategy of PJSC «MetaBank» in an inclusive economy. RU: В магистерской работе рассматривается круг вопросов, связанных с усовершенствованием маркетинговой стратегии финансового учреждения в условиях инклюзивной экономики. В работе рассмотрены теоретико-методические основы усовершенствования маркетинговой стратегии, осуществлен анализ предпосылок и разработаны рекомендации по усовершенствованию стратегии маркетинга ПАТ «МетаБанк» в условиях инклюзивной экономики.
Description: Білецький І. С. Удосконалення маркетингової стратегії фінансової установи в умовах інклюзивної економіки дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» / І. С. Білецький - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018 – 121 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4027
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Beletsky_Improvement.pdfМагістерська робота926.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.