Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулагін, Дмитро Олександрович-
dc.contributor.authorKulagin, Dmytro O.-
dc.contributor.authorКулагин, Дмитрий Александрович-
dc.contributor.authorАндрієнко, Петро Дмитрович-
dc.contributor.authorAndrienko, Petro D.-
dc.contributor.authorАндриенко, Петр Дмитриевич-
dc.date.accessioned2018-12-06T09:27:44Z-
dc.date.available2018-12-06T09:27:44Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3832-
dc.descriptionКулагін Д. О. Синтез інформаційно-керуючої системи для здійснення енергоощадної експлуатації рухомих електротехнічних комплексів / Д. О. Кулагін// Системи прийняття рішень в економіці, техніці та організаційних сферах: від теорії до практики: колективна монографія : 2 т. - Т. 2./ за заг. ред. Савчук Л. М. / Павлоград : АРТ Синтез-Т, 2014. - Том 2 — C. 5-11.uk
dc.description.abstractUK: Значення відповідає режиму тяги і повинно бути не більшим від питомого значення граничної сили тяги. Значення відповідає режиму вибігу значення повинно бути замінено на (величину питомого основного опору руху для режиму вибігу). Значення відповідає режиму гальмування і повинно бути не більшим від питомого значення граничної гальмівної сили рухомого електротехнічного комплексу, що може бути реалізована при даній швидкості руху. EN: The value corresponds to the traction mode and should not be greater than the specific value of the limiting traction force. The value corresponding to the runoff mode value should be replaced by (the value of the specific main propagation resistance for the run-off mode). The value corresponds to the braking mode and should not be greater than the specific value of the limiting braking force of the rolling electrotechnical system, which can be realized at a given speed of motion. RU: Значение соответствует режиму тяги и должно быть не больше удельного значения предельной силы тяги. Значение соответствует режиму выбега значение должно быть заменено на (величину удельного основного сопротивления движению для режима выбега). Значение соответствует режиму торможения и должно быть не больше удельного значения предельной тормозной силы подвижного электротехнического комплекса, которая может быть реализована при данной скорости движения.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво ПП « АРТ СИНТЕЗ-Т»uk
dc.subjectinformation and control systemuk
dc.subjectmovable electrotechnical complexuk
dc.subjectінформаційно-керуюча системаuk
dc.subjectрухомий електротехнічний комплексuk
dc.subjectинформационно-управляющая системаuk
dc.subjectподвижной электротехнический комплексuk
dc.titleСинтез інформаційно-керуючої системи для здійснення енергоощадної експлуатації рухомих електротехнічних комплексівuk
dc.title.alternativeSynthesis of information and control systems to implement energy saving operation moving electrical systemsuk
dc.title.alternativeСинтез информационно-управляющая система для осуществления энергосберегающих эксплуатации подвижного электротехнических комплексовuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наукові статті кафедри ЕПП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulagin_Synthesis.pdfНаукова стаття259.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.