Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулагін, Дмитро Олександрович-
dc.contributor.authorKulagin, Dmytro O.-
dc.contributor.authorКулагин, Дмитрий Александрович-
dc.contributor.authorАндрієнко, Петро Дмитрович-
dc.contributor.authorAndrienko, Petro D.-
dc.contributor.authorАндриенко, Петр Дмитриевич-
dc.contributor.authorАндрієнко, Д. С.-
dc.contributor.authorAndrienko, D. S.-
dc.contributor.authorАндриенко, Д. С.-
dc.date.accessioned2018-12-06T08:51:57Z-
dc.date.available2018-12-06T08:51:57Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3829-
dc.descriptionКулагін Д. О. Аналіз режимів роботи модернізованої тягової електропередачі автономного локомотива / Д. О. Кулагін, П. Д. Андрієнко, Д. С. Андрієнко // Електромеханічні і енергозберігаючі системи. Щоквартальний науково-виробничий журнал. – Кременчук: КрНУ, 2012. – Вип. 3/2012 (19) . – С. 615–617.uk
dc.description.abstractUK: Досліджено роботу тягової електропередачі на основі модернізованої системи автоматичного керування для режимів розгону, усталеного руху та гальмування дизель-поїзда за момента опору, залежного від швидкості руху та обмеженні за коефіцієнтом зчеплення колісної пари з рейками. Проведено математичне моделювання та проаналізовано отримані перехідні процеси. EN: The operation of the traction power transfer on the basis of a modernized system of automatic control mode for acceleration, deceleration and steady motion of diesel trains at the moment of resistance, depending on the speed of movement and restriction on the coefficient of adhesion wheelset with rails. Mathematical modeling and analyze the transients. RU: Исследована работа тяговой электропередачи на основе модернизированной системы автоматического управления для режимов разгона, установившегося движения и торможения дизель-поезда при моменте сопротивления, зависящем от скорости движения и ограничении по коэффициенту сцепления колесной пары с рельсами. Проведено математическое моделирование и проанализированы полученные переходные процессы.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherИнститут электромеханики, энергосбережения и систем управления, Кременчугский государственный университет имени Михаила Остроградскогоuk
dc.subjecttractive power transmissionuk
dc.subjectfrequency converteruk
dc.subjectdiesel-locomotiveuk
dc.subjectcontrol systemuk
dc.subjectтягова електропередачаuk
dc.subjectперетворювач частотиuk
dc.subjectдизель-поїздuk
dc.subjectсистема керуванняuk
dc.subjectтяговая электропередачаuk
dc.subjectпреобразователь частотыuk
dc.subjectдизель-поездuk
dc.subjectсистема управленияuk
dc.titleАналіз режимів роботи модернізованої тягової електропередачі автономного локомотиваuk
dc.title.alternativeAnalysis of the conditions of electric traction modernized autonomous locomotivesuk
dc.title.alternativeАнализ режимов работы модернизированной тяговой электропередачи автономного локомотиваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наукові статті кафедри ЕПП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulagin_Analysis.pdfНаукова стаття176.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.