Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулагін, Дмитро Олександрович-
dc.contributor.authorKulagin, Dmytro O.-
dc.contributor.authorКулагин, Дмитрий Александрович-
dc.contributor.authorАндрієнко, Петро Дмитрович-
dc.contributor.authorAndrienko, Petro D.-
dc.contributor.authorАндриенко, Петр Дмитриевич-
dc.date.accessioned2018-12-06T06:46:49Z-
dc.date.available2018-12-06T06:46:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3821-
dc.descriptionКулагін Д. О. Математичне моделювання задачі раціонального керування тяговим процесом / Д. О. Кулагін, П. Д. Андрієнко // Інформаційні управляючі системи та технології : колективна монографія. – Донецьк: « Норд – Пресс » . – 2014. – С. 69–82.uk
dc.description.abstractUK: Проведено математичну постановку задачі раціонального керування тягою, відповідно до якої визначено умови пов’язаної ізопериметричної задачі з додатковими функціоналами. Описані етапи вирішення поставленої задачі, згідно з якими спочатку необхідно знаходити рішення задачі на умовний екстремум у вигляді зв’язку з якимись параметрами роботи тягової електропередачі поїзда або параметрами її елементів, а потому, використовуючи отримане співвідношення і в залежності від обраного функціоналу, визначати закон зміни одного з параметрів в умові оптимальності. Вирішення вказаної задачі дозволяє отримати технологію раціонального керування тягою, яка дозволить збільшити коефіцієнт корисної дії тягової електропередачі поїзда. EN: The mathematical formulation of the problem of rational thrust control was carried out, in accordance with which the conditions of the connected isoperimetric problem with additional functionals were determined. The described stages of the solution of the set task, according to which it is necessary first to find a solution to the conditional extremum in the form of connection with some parameters of the traction power train or the parameters of its elements, and therefore, using the obtained ratio and depending on the selected functional, determine the law of change one of the parameters in terms of optimality. Solving this problem allows us to obtain the technology of rational thrust management, which will increase the coefficient of efficiency of traction power train. RU: Проведено математическая постановка задачи рационального управления тягой, согласно которой определены условия связанной Изопериметрические задачи с дополнительным функционалом. Описаны этапы решения поставленной задачи, согласно которым сначала необходимо находить решение задачи на условный экстремум в виде связи с какими параметрами работы тяговой электропередачи поезда или параметрами ее элементов, а потом, используя полученное соотношение и в зависимости от выбранного функционала, определять закон изменения одного из параметров в условии оптимальности. Решение указанной задачи позволяет получить технологию рационального управления тягой, которая позволит увеличить коэффициент полезного действия тяговой электропередачи поезда.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБрянський університет менеджменту і бізнесуuk
dc.subjectmodelinguk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectкеруванняuk
dc.subjectмоделированияuk
dc.subjectуправленияuk
dc.titleМатематичне моделювання задачі раціонального керування тяговим процесомuk
dc.title.alternativeMathematical modeling of the problem of rational control of the traction processuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наукові статті кафедри ЕПП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulagin_Mathematical.pdfНаукова стаття453.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.