Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанкова, Алла Юріївна-
dc.contributor.authorPankova, Alla Yu.-
dc.contributor.authorПанкова, Алла Юрьевна-
dc.contributor.authorКотенкова, В. В.-
dc.contributor.authorKotenkova, V. V.-
dc.contributor.authorКотенкова, В. В.-
dc.date.accessioned2018-12-06T05:32:06Z-
dc.date.available2018-12-06T05:32:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3815-
dc.descriptionПанкова А. Ю. Перехід від управління маркетингом до маркетингового менеджменту у торгівлі / А. Ю. Панкова, В. В. Котенкова // Збірник тез доповідей щорічної науково-практичної конференції серед студентів, викладачів, науковців, молодих учених і аспірантів 16–20 квітня 2018 рокуuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапорізький національний технічний університетuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectуправлениеuk
dc.subjectменеджментuk
dc.titleПерехід від управління маркетингом до маркетингового менеджменту у торгівліuk
dc.title.alternativeTransfer from marketing go to marketing management in tradeuk
dc.title.alternativeПереход от управления маркетингом к маркетинговый менеджмент в торговлеuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наукові статті кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pankova_Transfer.pdfНаукова стаття81.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.