Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.0010 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия Александровна
2017Методичні вказівки до виконання магістерської роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр» (підготовка, написання, захист)Лифар, Владислава Віталіївна; Козицька, Галина Валентинівна; Соколова, Юлія Олександрівна; Павлішина, Ніна Михайлівна; Кочнова, Ірина Валентинівна; Каравська, Інга Михайлівна; Lyfar, Vladyslava V.; Kozycka, Galina V.; Pavlishina, Nina M.; Sokolova, Yuliya O.; Kochnova, Irena V.; Karavska, Inga M.; Лыфарь, Владислава Витальевна; Козицкяа, Галина Валентиновна; Соколова, Юлия Александровна; Павлишина, Нина Михайловна; Кочнова, Ирина Валентиновна; Каравская, Инга Михайловна
2017Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг»Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия Александровна
2017Удосконалення конкурентної стратегії інтернет-компанії з використанням інструментів маркетингуДержавіна, Дар'я Михайлівна; Derzhavina, Darja M.; Державина, Дарья Михайловна
2017Дослідження впливу брендингу на підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємстваЧорна, Наталія Олександрівна; Chorna, Nataliia О.; Чёрная, Наталия Александровна
2017Удосконалення маркетингової стратегії підприємства банківської сфери в контексті сучасної парадигми маркетингуКунчева, Кристина Сергіївна; Kuncheva, Kristina S.; Кунчева, Кристина Сергеевна
2017Удосконалення товарної політики ІТ-підприємства на основі стратегічного аналізуСєргєєв, Іван Андрійович; Sergeev, Ivan A.; Сергеев, Иван Андреевич
2017Формування корпоративного бренду ІТ-підприємстваПарій, Марія Олегівна; Parii, Mariia О.; Парий, Мария Олеговна
2017Удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства на основі клієнтоорієнтованого підходуРясна, Галина Володимирівна; Riasna, Galyna V.; Рясна, Галина Владимировна
2017Імплементація концепції соціально-етичного маркетингу холдингової компанії у промисловому регіоніПавлєєва, Олеся Віталіївна; Pavlieieva, Olesia V.; Павлеева, Олеся Витальевна