Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3790
Title: | Баланс потужностей рухомого складу в процесі рекуперації електричної енергії |
Other Titles: | The energy balance of the rolling stock of the recovery process of the electric power Баланс мощностей подвижного состава в процессе рекуперации электроэнергии |
Authors: | Кулагін, Дмитро Олександрович Kulagin, Dmytro O. Кулагин, Дмитрий Александрович |
Keywords: | timetable for movement car driving traction asynchronous motor motor-vehicle rolling stock management flow coupling traction power графік руху автоведення тяговий асинхронний двигун моторвагонний рухомий склад керування потокозчеплення потужність тяги график движения автоведення тяговый асинхронный двигатель моторвагонный подвижной состав управления потокосцепления мощность тяги |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» |
Abstract: | UK: Обговорюються особливості побудови балансу потужності автономного моторвагонного рухомого складу для визначення резервів здійснення рекуперації електричної енергії. EN: Discussed are the peculiarities of constructing the balance of power of the autonomous rolling stock to determine the reserves of the implementation of the energy recuperation. RU: Обсуждаются особенности построения баланса мощности автономного моторвагонного подвижного состава для определения резервов осуществления рекуперации электроэнергии. |
Description: | Кулагін Д. О. Баланс потужностей рухомого складу в процесі рекуперації електричної енергії / Д. О. Кулагін // Вісник НТУ «ХПІ». – 2013. – № 36(1009). – С. 392–393. |
URI: | http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3790 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри ЕПП |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The energy balance_Kulagin.pdf | Наукова стаття | 202.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.