Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3051
Title: | Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності», для магістрів, що навчаються за освітньою програмою 022 Дизайн |
Other Titles: | Educational-methodical recommendations for the course «Psychological and pedagogical bases of teaching activity» for masters studying for the educational program 022 Design Учебно-методические рекомендации по изучению содержательных модулей дисциплины «Психолого-педагогические основы преподавательской деятельности» для магистров, обучающихся по образовательной программе 022 Дизайн |
Authors: | Бондаревич, Ірина Миколаївна Bondarevych, Iryna M. Бондаревич, Ирина Николаевна |
Keywords: | сучасні психологічні засади педагогічної діяльності інтерактивні методики організації навчально-пізнавальної діяльності педагогічна майстерність modern psychological foundations of educational activities interactive methods of organization earning activities pedagogical skills сучасні психологічні засади педагогічної діяльності интерактивные методики организации обучающей деятельности педагогическое мастерство |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Запорізький національний технічний університет |
Abstract: | UK: Методична розробка містить загальні положення щодо опанування дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності», тематику контрольних робіт для студентів заочної форми навчання та вказівки до їх підготовки та оформлення, питання для підготовки до заліку. Наведено перелік базової і допоміжної літератури, основні поняття дисципліни, критерій оцінювання знань студентів. EN: Methodical development contains general provisions on the organization of independent work on discipline «Psychological and pedagogical bases of teaching activity» subjects abstracts / papers; subject examinations for students of correspondence courses and guidelines for their preparation and execution . The list of basic and auxiliary literature, glossary and criteria for assessment of student learning. RU: Методическая разработка содержит общие положения по изучению дисциплины «Психолого-педагогические основы преподавательской деятельности», тематику контрольных работ для студентов заочной формы обучения, рекомендации по их подготовке и оформлению, вопрос для подготовки к зачету. Наведен перечень базовой и вспомогательной литературы, основные понятия дисциплины, критерии оценивания знаний |
Description: | Навчально-методичні рекомендації з вивчення дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності» для магістрів, що навчаються за освітньою програмою 022 Дизайн / укладач: І. М. Бондаревич - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. – 34 с. |
URI: | http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3051 |
Appears in Collections: | Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
M06413.pdf | Методичні вказівки | 280.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.