Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3051
Title: Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності», для магістрів, що навчаються за освітньою програмою 022 Дизайн
Other Titles: Educational-methodical recommendations for the course «Psychological and pedagogical bases of teaching activity» for masters studying for the educational program 022 Design
Учебно-методические рекомендации по изучению содержательных модулей дисциплины «Психолого-педагогические основы преподавательской деятельности» для магистров, обучающихся по образовательной программе 022 Дизайн
Authors: Бондаревич, Ірина Миколаївна
Bondarevych, Iryna M.
Бондаревич, Ирина Николаевна
Keywords: сучасні психологічні засади педагогічної діяльності
інтерактивні методики організації навчально-пізнавальної діяльності
педагогічна майстерність
modern psychological foundations of educational activities
interactive methods of organization earning activities
pedagogical skills
сучасні психологічні засади педагогічної діяльності
интерактивные методики организации обучающей деятельности
педагогическое мастерство
Issue Date: 2018
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: Методична розробка містить загальні положення щодо опанування дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності», тематику контрольних робіт для студентів заочної форми навчання та вказівки до їх підготовки та оформлення, питання для підготовки до заліку. Наведено перелік базової і допоміжної літератури, основні поняття дисципліни, критерій оцінювання знань студентів. EN: Methodical development contains general provisions on the organization of independent work on discipline «Psychological and pedagogical bases of teaching activity» subjects abstracts / papers; subject examinations for students of correspondence courses and guidelines for their preparation and execution . The list of basic and auxiliary literature, glossary and criteria for assessment of student learning. RU: Методическая разработка содержит общие положения по изучению дисциплины «Психолого-педагогические основы преподавательской деятельности», тематику контрольных работ для студентов заочной формы обучения, рекомендации по их подготовке и оформлению, вопрос для подготовки к зачету. Наведен перечень базовой и вспомогательной литературы, основные понятия дисциплины, критерии оценивания знаний
Description: Навчально-методичні рекомендації з вивчення дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності» для магістрів, що навчаються за освітньою програмою 022 Дизайн / укладач: І. М. Бондаревич - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. – 34 с.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3051
Appears in Collections:Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M06413.pdfМетодичні вказівки280.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.